Beste testers, veel dank voor jullie hulp! We zijn aan de slag gegaan met jullie feedback. Inmiddels hebben we bijna alles gefixt.
We zijn nu bezig met de voorbereidingen voor de start van de migratie eind augustus. Eerst met kleine groepen klanten (100-1000).
Als dit zonder problemen gaat, gaan we deze verbetering voor grotere groepen klanten aanzetten.
@Piotr , het is gelukt. Kan nu inloggen bij T-Mobile Thuis. Dank voor alle moeite.
Groet, Jacob
goedenavond @Jason , het wissen van cookies deed het! heel erg bedankt
Hoi @DennyL,
Deze melding kreeg ik laatst ook. Een iets te agressieve ad-blocker bleek de oorzaak te zijn. Als je die gebruikt, zou je die site eens kunnen whitelisten?
Zeer bedankt @TMTV.
Blijkt inderdaad aan adblocker te liggen. Ublock origin in mijn geval. Website in de whitelist gestopt en het werkt weer naar behoren.
Hi @imkee en @shandrolis,
Daar gaan we wat aan doen! Willen jullie mij een privébericht sturen met daarin het e-mailadres wat momenteel in gebruik is? Dan zet ik direct de koppeling helemaal goed neer. Ik zie jullie berichten graag tegemoet!
Hoi @M.Blom,
Een kleine update: als het goed is kan je inloggen via hetzelfde inlogscherm voor twee aparte accounts als je óf twee aparte email adressen gebruikt, óf twee verschillende wachtwoorden gebruikt indien je één email adres wil koppelen aan My T-Mobile. Een nieuw wachtwoord kan je aanvragen via: Inloggegevens Opvragen.
Mocht je toch ergens tegenaan lopen, geef gerust een seintje, ik zit hier graag voor je bovenop!
@Cal Verschillende emailadressen en wachtwoorden instellen voor Thuis en Mobiel heeft inderdaad een oplossing geboden. Bedankt voor het meedenken!
yep, gelukt!
Helaas lukt het mij ook niet om in te loggen op my t-mobile thuis.
Via wachtwoord vergeten krijg ik na lang wachten een email waarmee ik een nieuw wachtwoord kan invoeren. Als ik vervolgens inlog met dit nieuwe wachtwoord kom ik op een lege pagina terecht welke begint met:https://thuismy.t-mobile.nl/identity/callback.html#id_token
pagina laad verder niet.
Ik heb dit geprobeerd in google chrome en internet explorer, cookies heb ik verwijderd, en geprobeerd met zowel mijn gmail als met mijn t-mobile emailadres.
Zucht... kan iemand helpen?
Ook voor mij hetzelfde probleem als eerdere mensen aangaven: ik ben een nieuwe klant, heb me zojuist aangemeld. Wel heb ik eerder bij jullie een internet abonnement gehad, die heb ik moeten opzeggen omdat ik moest verhuizen. Nu ga ik weer verhuizen naar een eigen appartement en heb ik weer een nieuw abonnement bij jullie aangevraagd, met nieuwe inloggegevens. Bij het aanvragen van mijn t-mobile thuis wachtwoord kreeg ik meteen de melding dat mijn wachtwoord al was aangevraagd. Ik heb echter nog steeds niks binnen.
Ik vroeg me ook af of dit misschien fout is gegaan omdat ik wel mijn privé email-adres hetzelfde heb ingevuld als de eerste keer dat ik bij jullie klant was.. (ik heb wel een ander t-mobile thuis e-mailadres aangevraagd)
Hopelijk kunnen jullie me helpen!
Het is me trouwens inmiddels gelukt! Heb het gewoon opnieuw geprobeerd met de link uit de mail en toen lukte het in 1 keer 🙂
@Piotr het is inmiddels gelukt na tig keer proberen 🙂
@sjoerdv Ik help je graag, geen probleem.
heb je een andere dns server draaienop je pc dan die van de provider?
Wat je nog kan proberen van je telefoon een hotspot te maken en dan met je laptop verbinden en nog eens kijken of het lukt.
Als dat ook niet werkt, kun je proberen om in veilige modes op te starten met netwerkmogelijkheden. Je start dan alleen de belangrijkste processen op. Als je windows 10 gebruikt typ je bij start msconfig > enter dan tabblad opstarten kies je veilige modes en dan onderaan netwerk. Let wel op dat je in veilige modes dit weer uit moet zetten.
Heb je trouwens nog een andere pc of laptop in huis?
Ok, ik heb inmiddels maar gewoon gebeld met de klantenservice. Het is gefixt.
Beste T-Mobile Moderator,
Ook ik krijg het volgende bericht “Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.
Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.”
Ik heb vier keer een nieuw wachtwoord aangevraagd, met verschillende wachtwoorden, en via de laptop en mobiel. Toch krijg ik telkens dezelfde melding.
Graag jullie oplossing.
Groeten,
Michael
Hallo moderator,
Ik ervaar hetzelfde probleem. Bestelling gedaan, met de link uit de e-mail een wachtwoord aangemaakt dat voldoet aan de richtlijnen, gebruikgemaakt van het @tmobilethuis.nl e-mailadres en vervolgens de foutmelding:
Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.
Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.
Nu twee keer geprobeerd, in verschillende browsers, maar hezetlfde resultaat. Graag hulp.
Met vriendelijke groet,
Taco
Hallo moderator,
Ik ervaar hetzelfde probleem. Bestelling gedaan, met de link uit de e-mail een wachtwoord aangemaakt dat voldoet aan de richtlijnen, gebruikgemaakt van het @tmobilethuis.nl e-mailadres en vervolgens de foutmelding:
Het is met deze gegevens niet mogelijk om je wachtwoord te wijzigen.
Probeer het nogmaals met de juiste gegevens of vraag opnieuw een wachtwoordwijziging aan.
Nu twee keer geprobeerd, in verschillende browsers, maar hezetlfde resultaat. Graag hulp.
Met vriendelijke groet,
Taco
Hier heb ik ook last van.
Hallo @Gioia
Bedankt voor je reactie en bedankt voor de hulp. Het is gelukt.
Groetjes
Het is gelukt. Dank Piotr :D
Ik heb inmiddels even met de klantenservice gebeld en de oorzaak van het probleem is duidelijk: als je een ingangsdatum in de toekomst hebt, kun je ook pas vanaf de ingangsdatum inloggen op My T-mobile Thuis. Aangezien je wel binnen 3 werkdagen via My T-mobile Thuis de overstapservice moet activeren, is dit niet zo handig, maar via een telefoontje naar de klantenservice kan dit ook geregeld worden. Dus mijn probleem is nu opgelost, hopelijk hebben anderen hier ook iets aan.
Yep, geregeld, bedankt! Had te maken met mijn oude account bij T-Mobile.
Hoi @Leej00w,
Goed dat je het aangeeft, ik ga het direct in orde maken voor je! Je kunt binnen nu en een uur een account aanmaken.
Hoi @Leej00w,
Goed dat je het aangeeft, ik ga het direct in orde maken voor je! Je kunt binnen nu en een uur een account aanmaken.
Bedankt, is gelukt.
Hi @dimortizp, I’ve fixed the issue immediately. Sorry for the inconvenience! I’ve sent the new password to your profile via private message. If there’s anything else I can assist you with, feel free to ask. I’d be more than happy to help!
Hi @dimortizp
Could you try it in another browser or from another device? I just checked and it works fine.
You can also use your @t-mobilethuis.nl email instead of your private email.
Het is gelukt, dank je wel!