Skip to main content
Sticky

Inloggen Mijn Odido lukt niet!

Inloggen Mijn Odido lukt niet!
Toon eerste reactie

783 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 juni 2020

Ik kan geen account aanmaken of inloggen. Ik heb het geprobeerd met zowel mijn eigen emailadres als het T-mobile emailadres. Ik krijg de volgende foutmelding:

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met xxxxxx@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @favdb, goed dat je om hulp vraagt! Als het goed is, kun je nu een nieuw account aanmaken. Ik heb het meteen in orde gemaakt voor je. Binnen tien minuten kun je een account aanmaken. Jouw oude abonnement stond nog geregistreerd onder je T-Mobile Thuis e-mailadres. Die heb ik daar nu verwijderd zodat het aanmaken en inloggen lukt! 😁👍


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 16 juni 2020

Hallo, ik heb al eerder naar klantenservice mail gestuurd over dat ik niet kan inloggen en er zou een nieuw account zijn aangemaakt maar desondanks lukt het nog steeds niet om in te loggen.

 

Telkens error: ofwel dat hij email niet herkend of wel De inloggegevens zijn niet juist. Probeer het over 15 minuten nog eens of klik hieronder op 'Wachtwoord aanvragen' om je wachtwoord te wijzigen.

Wachtwoord wijzigen heeft geen zin want ik krijg geen wachtwoord reset op mijn email adres.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @tdenheijer, ik heb het direct voor je in orde gemaakt middels een wachtwoord reset. Als het goed is kun je nu inloggen met de gegevens die ik je in een privébericht zal toesturen na dit bericht! 😉


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 4 juli 2020

Ik ook kan geen account aanmaken of inloggen.
Ik heb het geprobeerd met zowel mijn eigen emailadres als het T-mobile emailadres. Ik krijg keer en keer de volgende foutmelding:

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met xxxxxx@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 5 juli 2020

@Jason, heeft voor mij geprobeerd een paar weken een nieuw account aan te maken maar tot op heden lukt het me ook nog steeds niet om in te loggen


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen @RamonVicent, er bleek nog een oud abonnement in ons systeem te staan waar het gewenste @t-mobilethuis e-mailadres aan gekoppeld was. Dit heb ik nu kunnen deleten zodat je een account aan kunt maken: My T-Mobile Thuis account. Succes en als je hulp nodig hebt, geef een seintje. De Community is er altijd voor iedereen! 😄

Goedemorgen @tdenheijer, het is eindelijk gelukt om het e-mailadres bij je vorige abonnement weg te halen. Als het goed is, kun je nu dan toch echt een My T-Mobile Thuis account aanmaken. Sorry dat het zolang duurde, er zat een obstructie in de koppeling die het verwijderen hinderde.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 29 juli 2020

Beste,

Ik kan krijg steeds het bericht dat er een e-mail is gestuurd met een link waarmee je een nieuw wachtwoord kan aanmaken, maar toch krijg ik deze mail niet. Heeft iemand een oplossing voor mij?


Brian
Odido
  • Oud-Moderator
  • 6076 reacties
  • 31 juli 2020

Hi @Merujan, ik heb het meteen voor je nagekeken en zo te zien heeft mijn collega het al voor je opgelost, helemaal top. Als ik nog iets voor je kan doen laat het dan zeker weten!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 2 augustus 2020

hi t-mobile

Ik heb bij jullie een abbonement afgesloten en hiervoor moet ik bij een my tmobile account kunnen. Dit is aangemaakt onder het email adres [E-mailadressen verwijderd door moderator. Plaats geen privégegevens in openbare berichten.] echter kan ik hier niet bij aangezien ik geen email ontvang om een wachtwoord in te stellen. (heb wel bevestiging enz. ontvangen).

mvg

Rick


  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 augustus 2020

Hallo T-Mobile medewerker,

Ik probeer net in te loggen op my t-mobile thuis. Ik heb wel een emailadres vanuit t-mobilethuis en een gmail adres waarop ik al mijn berichten van T-Mobile binnen krijg. 

Echter krijg ik bij het aanvragen van een nieuw wachtwoord geen email binnen.
Op gmail helemaal niks, en op @tmobilethuis kan ik niet inloggen omdat ik mijn wachtwoord niet weet.

Wat kan ik nu doen?

Met vriendelijke groet,

Petra


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19563 reacties
  • 2 augustus 2020

Hallo @rickd 

Heb je het ook geprobeerd via de website op de inlog pagina voor T-Mobile thuis en dan ik heb nog geen account?

Anders is het even wachten op de reactie van een moderator die hopelijk morgen zal reageren.

@Mimi-1907 

Ik probeerde net ook een wachtwoord aan te vragen als test om te kijken of ik de mail krijg maar ook bij mij komt hij niet aan..

Morgen helpt een moderator je hopelijk verder.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 19563 reacties
  • 3 augustus 2020

@rickd @Mimi-1907 

Mailtje kwam net bij mij binnen, bij jullie ook?


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 3 augustus 2020

Hoi @rickd, fijn dat je aan de bel trekt! Ik maak het graag voor je in orde. Kan je mij hiervoor via een privébericht voorzien van jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN? Hiermee kan ik het direct voor je fiksen!

Hey ​​​​@Mimi-1907, ik zie dat je rond half 12 een nieuwe wachtwoord reset email hebt ontvangen, hopelijk is het je deze keer wel gelukt? Anders ga ik er graag voor je achteraan!

Zoals altijd @Waqqas hartelijk bedankt voor de hulp! Ik kan ook erg de moeite van de follow-up en het zelf testen waarderen. :smile:


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 augustus 2020

Goedendag 

al het bovenstaande lukt niet, en ik krijg helaas geen mail met een nieuw wachtwoord.

groet.


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 19 augustus 2020

Goedemorgen @Zoë92, het is opgelost, je kunt binnen nu en tien minuten weer een poging wagen! 😉 Er bleek nog een oud abonnement in het systeem te staan waar jouw @t-mobilethuis adres aan gekoppeld was. Die is nu daar verwijderd waardoor het e-mailadres vrijgekomen is. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 augustus 2020
Jason schreef:

Goedemorgen @Zoë92, het is opgelost, je kunt binnen nu en tien minuten weer een poging wagen! 😉 Er bleek nog een oud abonnement in het systeem te staan waar jouw @t-mobilethuis adres aan gekoppeld was. Die is nu daar verwijderd waardoor het e-mailadres vrijgekomen is. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 

 

Goedemorgen Jason,

ik heb net mijn emailadres ingevuld, hij gaf aan dat ik een mail zou krijgen, maar deze heb ik niet gekregen.. ook niet in spam.

ook het tv klantnummer en pincode kloppen volgens de gegevens niet


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 augustus 2020
Zoë92 schreef:
Jason schreef:

Goedemorgen @Zoë92, het is opgelost, je kunt binnen nu en tien minuten weer een poging wagen! 😉 Er bleek nog een oud abonnement in het systeem te staan waar jouw @t-mobilethuis adres aan gekoppeld was. Die is nu daar verwijderd waardoor het e-mailadres vrijgekomen is. 

Als ik nog iets anders voor je kan doen, geef een seintje. De Community zit altijd voor je klaar! 

 

Goedemorgen Jason,

ik heb net mijn emailadres ingevuld, hij gaf aan dat ik een mail zou krijgen, maar deze heb ik niet gekregen.. ook niet in spam.

ook het tv klantnummer en pincode kloppen volgens de gegevens niet


Het is gelukt! Bedankt voor de hulp!


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 19 augustus 2020

Heel graag gedaan @Zoë92! Veel plezier met jouw abonnement en nog een fantastische dag toegewenst! 😊🌞


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 7 september 2020

Hi! Ik help mijn zwager met de installatie van tmobile en we willen zijn account aanmaken. Maar hij krijgt geen e-mail. Het maakt ook niet uit of hij zijn Gmail of tmobilethuis account opgeeft, er komt geen e-mail met link binnen. Ook niet in zijn spam. Wat kunnen we doen?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 8 september 2020

Hoi @Jhooi, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Wat lief dat je jouw zwager hiermee helpt, dat siert je enorm! Wegens de Europese privacywetgeving (GDPR) mogen we geen gevoelige informatie doorgeven, dan wel aanpassen wanneer het niet om de contractant/een bevoegde contactpersoon gaat. Wat je wel kunt doen, is samen met je zwager contact opnemen met onze Klantenservice via 0800-0092. Zij helpen jullie dan met het aanmaken van de My T-Mobile Thuis account en zullen jou gelijk als contactpersoon toevoegen. Zo kun je in het vervolg nóg sneller geholpen worden. Als ik je toch kan helpen, bijvoorbeeld met uitleg omtrent het account, geef een seintje.

Ik zit altijd voor je klaar! 😄


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 15 september 2020

Ik heb het geprobeerd met zowel mijn eigen emailadres als het T-mobile emailadres. Ik krijg keer en keer de volgende foutmelding:

Om in te loggen in My T-Mobile Thuis kun je zowel je contact e-mailadres als je @t-mobilethuis.nl e-mailadres gebruiken. Het is niet gelukt om met xxxxxx@t-mobilethuis.nl je wachtwoord aan te vragen. Heb je je contactadres gebruikt, probeer dan eens @t-mobilethuis.nl of andersom.

Je ontvangt de link om je wachtwoord aan te maken op alle bij ons bekende e-mailadressen.

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen?


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10736 reacties
  • 15 september 2020

Hoi @Muhammed1984, ik heb jouw account aangemaakt en geactiveerd. Er bleek nog een oud abonnement te zijn waaraan je e-mailadres gekoppeld was, deze heb ik verwijderd daar zodat je nu wel een account bij het nieuwe abonnement hebt. Je gebruikersnaam en wachtwoord stuur ik per privébericht naar je toe. Vergeet niet om gelijk je wachtwoord naar smaak aan te passen zo: My T-Mobile Thuis.

Veel plezier met jouw abonnement!

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 30 september 2020

Hi,

Ik wil graag een nieuw wachtwoord aanvragen om My TMobile Thuis te activeren, maar de e-mail komt niet aan. Kunnen jullie me helpen?

Groet,

Marleen


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 1 oktober 2020

Hey @marleensch,

Dat kan ik zeker voor je in orde maken! Daartegen zie ik dat je zelf ook een kleine 10 minuten geleden een wachtwoord reset email hebt aangevraagd, hopelijk is het je nu wel gelukt? Voor de zekerheid heb ik er zojuist ook nog een achteraan gestuurd, en deze lijkt direct aan te komen. De email is wel maar één uur bruikbaar, en anders kan je altijd een nieuw wachtwoord aanvragen op de volgende pagina: wachtwoord aanvragen. Ik hoor graag of het je is gelukt!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen