Skip to main content
Beantwoord

Routing naar IP blok 77.73.224.0/21

  • 10 februari 2022
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

Goedemorgen,

 

Sinds deze ochtend lukt het mij niet om verbinding te maken naar 77.73.224.0/21. Ik zou graag weer contact willen kunnen maken met dat blok, zodat ik weer aan het werk kan via mijn eigen internet ipv via mijn telefoon hotspot.

traceroute to 77.73.x.x (77.73.x.x), 64 hops max, 52 byte packets
 1  router (192.168.1.1)  0.957 ms  0.299 ms  0.220 ms
 2  x-177-143.ftth.glasoperator.nl (143.177.x.x)  2.505 ms  2.380 ms  2.346 ms
 3  10.10.13.37 (10.10.13.37)  6.078 ms  6.263 ms  6.206 ms
 4  10.10.12.61 (10.10.12.61)  6.278 ms  6.388 ms  6.174 ms
 5  * * *
 6  * * *
^C

Als ik vanaf mijn hotspot een ping doe naar een van de adressen in dat blok, krijg een keurige ping reactie, maar als ik dat vanaf het TmT netwerk doe, krijg ik timeouts.

Hopelijk kan iemand mij de goede richting op wijzen hoe ik iemand van de NOC kan bereiken om dit probleem aan te melden.

 

Alvast bedankt

 

Beste antwoord door Boris

Hi allemaal,

Ik begrijp dat er inmiddels een aantal topics zijn geopend met dezelfde problematiek. Om de vraagstelling centraal te houden, wil ik daarom verwijzen naar het volgende topic: 

Media is niet beschikbaar

Op deze manier kunnen we jullie van het beste antwoord voorzien. Ik sluit hierop dit topic.

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 10 februari 2022

Hoi @GooyVanDeBerg ,

Ik heb iets van soortgelijks en had een ander topic hiervoor gestart. Je bent niet de enige lijkt het met het niet kunnen bereiken van specifieke IP’s sinds deze ochtend.


  • is een King Poster
  • 45 reacties
  • 10 februari 2022

Heb hier ook last van.

Ik zit op T-Mobile ODF en begrijp van een T-Mobile WBA klant dat het bij hem wel goed werkt. Hoe zijn jullie aangesloten?


  • is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 10 februari 2022
xnpu schreef:

Heb hier ook last van.

Ik zit op T-Mobile ODF en begrijp van een T-Mobile WBA klant dat het bij hem wel goed werkt. Hoe zijn jullie aangesloten?

Via de koperdraad.


Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21946 reacties
  • 10 februari 2022

@GooyVanDeBerg @koeleco @xnpu 

Volgens een moderator is het wel in onderzoek.


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • Antwoord
  • 10 februari 2022

Hi allemaal,

Ik begrijp dat er inmiddels een aantal topics zijn geopend met dezelfde problematiek. Om de vraagstelling centraal te houden, wil ik daarom verwijzen naar het volgende topic: 

Op deze manier kunnen we jullie van het beste antwoord voorzien. Ik sluit hierop dit topic.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen