Skip to main content
Beantwoord

Outlook e-mail wordt door Hotmail consequent geblokt omdat t-mobile op block-list zou staan?


Toon eerste reactie

39 reacties

  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 18 februari 2022

Inkomende mail staat op imap. 


  • 0 reacties
  • 18 februari 2022
ejteip schreef:

 

 

Uitgaande e-mail (SMTP)

poort 587 en Versleutelingsmethode STARTTLS

Zet ook even een vinkje bij Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist

 

Inkomende E-Mail (POP/POP3);

poort 995 met versleutelingsmethode SSL/TLS.


  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 18 februari 2022

Ik heb deze instellingen. 

 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 18 februari 2022

@ejteip Hmm dat maakt het dan nog wat curieuzer, dat zou betekenen dat het dan niet direct aan de server ligt maar meer aan de manier waarop jouw uitgaande mail benaderd wordt. In dat geval, kan ik je jammer genoeg niet helpen want dan werkt het aan de T-Mobile kant zoals het hoort. Ik zal mijn ogen en oren uiteraard openhouden en indien ik tips voorbij zie komen, speel ik die meteen naar jou door!


  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 17 februari 2022

Ik heb het idee dat het op de webmail wel werkt. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10781 reacties
  • 17 februari 2022

Goedemorgen @ejteip, sorry voor het ongemak! Heb je de poortinstellingen uit dit topic gecheckt? 

Media is niet beschikbaar

Indien het ook hiermee niet werkt, geef ik het graag door aan onze specialisten zodat er weer naar gekeken kan worden. Ik hoor graag van je!


  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 15 februari 2022

Ook hier komen de mailtjes naar een Microsoft mail server nog steeds terug. 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 10 december 2021

Ter aanvulling, wil ik ook graag verwijzen naar het volgende topic: 

Media is niet beschikbaar

Het is jammer genoeg een langlopend proces, dus ik verwacht niet op korte termijn een update. Maar alle updates die wij binnenkrijgen, die gaan wij in deze topics met jullie delen. Merci voor jullie geduld!


  • 0 reacties
  • 9 december 2021
tzrider schreef:

Dit probleem bestaat nog steeds:

Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [mijn IP adres]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150).
 
eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [mijn IP adres] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3150).

 

Dit is al een (zeer) oud topic, het volgende topic is een stuk recenter en loopt nog steeds;

Media is niet beschikbaar

 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 december 2021

Dit probleem bestaat nog steeds:

Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [mijn IP adres]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150).
 
eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [mijn IP adres] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3150).

Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 7 juli 2020

Hoi @petergoebel

 

Speelt het probleem nog steeds of kun je nu wel de e-mails naar hotmailadressen sturen? 


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 3 juli 2020

Hi @Pieter_B en @petergoebel

 

Ik ga op onderzoek uit!


Pieter_B
Super User
Forum|alt.badge.img+4
  • Odido Superuser
  • 2137 reacties
  • 28 juni 2020

@petergoebel en @Sander 

Op de MxToolbox ziet het er niet goed uit voor de SMTP04 server 37.143.82.179 .. de mailserver staat inderdaad op hun Blacklist

 

 


Sander
  • Oud-Moderator
  • 3815 reacties
  • 28 juni 2020

Hoi @petergoebel,

 

Welkom op de Community! Ik ga mijn best doen je hierbij te helpen. Allereerst heb ik wat vragen.

 

  1. Gebruik je ons @t-mobilethuis e-mailadres om je e-mail te versturen?
  2. Maakt het hierbij uit of je dit via de webmail of via outlook? Kun je proberen dit via webmail te doen? 

 

Het kan zijn dat een ip-adres geblockt wordt, omdat hiermee regels van hotmail overtreden zijn. Hier kunnen wij als provider niets aan doen. Je maakt gebruik van een dynamisch ip-adres. Dit kan dus op een willekeurig moment weer veranderen. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen