Skip to main content
Beantwoord

Outlook e-mail wordt door Hotmail consequent geblokt omdat t-mobile op block-list zou staan?


Toon eerste reactie

39 reacties

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 december 2021

Dit probleem bestaat nog steeds:

Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [mijn IP adres]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150).
 
eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [mijn IP adres] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3150).

  • 0 reacties
  • 9 december 2021
tzrider schreef:

Dit probleem bestaat nog steeds:

Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 Unfortunately, messages from [mijn IP adres]
    weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of
    their network is on our block list (S3150).
 
eur.olc.protection.outlook.com[104.47.17.161] said: 550 5.7.1
    Unfortunately, messages from [mijn IP adres] weren't sent. Please contact
    your Internet service provider since part of their network is on our block
    list (S3150).

 

Dit is al een (zeer) oud topic, het volgende topic is een stuk recenter en loopt nog steeds;

Media is niet beschikbaar

 


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 10 december 2021

Ter aanvulling, wil ik ook graag verwijzen naar het volgende topic: 

Media is niet beschikbaar

Het is jammer genoeg een langlopend proces, dus ik verwacht niet op korte termijn een update. Maar alle updates die wij binnenkrijgen, die gaan wij in deze topics met jullie delen. Merci voor jullie geduld!


  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 15 februari 2022

Ook hier komen de mailtjes naar een Microsoft mail server nog steeds terug. 


Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • 17 februari 2022

Goedemorgen @ejteip, sorry voor het ongemak! Heb je de poortinstellingen uit dit topic gecheckt? 

Media is niet beschikbaar

Indien het ook hiermee niet werkt, geef ik het graag door aan onze specialisten zodat er weer naar gekeken kan worden. Ik hoor graag van je!


  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 15 maart 2022

Voor mijn contacten die een Microsoft account hebben gebruik ik zolang ProtonMail. Dat werkt prima. 


  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 18 februari 2022

Ik heb deze instellingen. 

 


  • 0 reacties
  • 18 februari 2022
ejteip schreef:

 

 

Uitgaande e-mail (SMTP)

poort 587 en Versleutelingsmethode STARTTLS

Zet ook even een vinkje bij Voor de server voor uitgaande e-mail (SMTP) is verificatie vereist

 

Inkomende E-Mail (POP/POP3);

poort 995 met versleutelingsmethode SSL/TLS.


  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 18 februari 2022

Inkomende mail staat op imap. 


  • 0 reacties
  • 18 februari 2022
ejteip schreef:

Inkomende mail staat op imap. 

Ah ja, foutje….

IMAP is server imap.t-mobilethuis.nl poort 993 met versleutelingsmethode SSL/TLS

 


  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 18 februari 2022

Het helpt niet veel. Ik krijg nog steeds berichten die ik naar een Outlook of hotmail gebruiker verstuur terug. Met de melding dat het geblokt is. 

 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • 21 februari 2022

Hoi @ejteip ,

Ik zie dat je poort 25 hebt ingesteld bij de uitgaande mail, zou je willen kijken of een wijziging van deze poort naar bijvoorbeeld de tip van @Gerrit078 verschil biedt? 


  • is Prince of Content
  • 82 reacties
  • 21 februari 2022

Naar alle contacten kan ik een mail sturen. Alleen niet naar een Microsoft mail. Als de poort niet goed is, krijg ik toch alles terug? Of niet? 


Boris
Odido
  • Oud-Moderator
  • 2462 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2022

Hoi @ejteip ,

Thanks voor je snelle terugkoppeling! Na navraag is gebleken dat er voor enkele klanten inderdaad problemen kunnen ontstaat bij het verzenden van mails naar een hotmail.com of live.com account. Dit heeft te maken met een blokkade die ervoor zorgt dat dit gebeurt. We zijn hiervan op de hoogte en zijn hard bezig deze blokkade of blacklisting eraf te halen. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen