Beantwoord
Onterechte rekening
Ik heb al meerdere keren een e-mail gestuurd naar Klantenservice@t-mobilethuis.nl over een onterechte factuur.
In december heb ik mijn t-mobile thuis contract opgezegd. die zou direct stop gezet worden, met in achtname van een maand zou dat 31-01-2018 worden. echter krijg ik in februari alsnog een factuur van 50euro met tekst: "Maandelijke kosten 1 februari tot 28 februari":?:?:?
Ik heb in de 3e week van januari al mijn T-mobile thuis producten al op moeten sturen in de door jullie gegeven opstuur-doos.:?
waarom krijg ik alsnog een rekening voor iets wat ik al niet eens meer heb kunnen gebruiken?:@:?
ik wil graag een goed en duidelijk antwoord, want na meerdere malen contact te hebben gehad, zowel telefonisch, per E-mail en via de Chat, ben ik nog steeds niet goed geholpen.
sterker nog, telefonisch werd er toegezegd dat het inderdaad een fout was in jullie systeem, en dat de maand februari gecrediteerd werd. Achteraf kreeg ik een e-mail bevestiging met als antwoord dat ik maar 14,29 terug krijg.
of te wel ik betaal voor Februari 50 euro, en ik krijg maar 14,29 terug?? Jullie zijn niet goed bezig zo!!:@
Ik wil het gehele bedrag van 50 euro ( voor de maand die ik dus niet hoor te betalen)
graag wil ik HEEL SNEL antwoord van jullie!!!!!!!!:@
zo niet dan ga ik verdere stappen ondernemen
In december heb ik mijn t-mobile thuis contract opgezegd. die zou direct stop gezet worden, met in achtname van een maand zou dat 31-01-2018 worden. echter krijg ik in februari alsnog een factuur van 50euro met tekst: "Maandelijke kosten 1 februari tot 28 februari":?:?:?
Ik heb in de 3e week van januari al mijn T-mobile thuis producten al op moeten sturen in de door jullie gegeven opstuur-doos.:?
waarom krijg ik alsnog een rekening voor iets wat ik al niet eens meer heb kunnen gebruiken?:@:?
ik wil graag een goed en duidelijk antwoord, want na meerdere malen contact te hebben gehad, zowel telefonisch, per E-mail en via de Chat, ben ik nog steeds niet goed geholpen.
sterker nog, telefonisch werd er toegezegd dat het inderdaad een fout was in jullie systeem, en dat de maand februari gecrediteerd werd. Achteraf kreeg ik een e-mail bevestiging met als antwoord dat ik maar 14,29 terug krijg.
of te wel ik betaal voor Februari 50 euro, en ik krijg maar 14,29 terug?? Jullie zijn niet goed bezig zo!!:@
Ik wil het gehele bedrag van 50 euro ( voor de maand die ik dus niet hoor te betalen)
graag wil ik HEEL SNEL antwoord van jullie!!!!!!!!:@
zo niet dan ga ik verdere stappen ondernemen
Beste antwoord door Brian
Hi DeKameleon, ik heb het meteen voor je uitgezocht en ik kan je direct geruststellen, de kosten voor februari worden deze maand verrekend! Je ontvangt dus het volledige bedrag van € 50,- gewoon van ons terug!
Ik zie dat er wat miscommunicatie is ontstaan met mijn collega dus ik geef je graag nog wat meer uitleg: Wij hebben netjes jouw opzegging per 31-01-2018 ontvangen en verwerkt. Na jouw opzegging heeft de nieuwe bewoner zich aangemeld bij een andere provider met de startdatum per 09-02-2018. Op het moment dat wij dit verzoek doorkrijgen wordt de datum automatisch aangepast naar de nieuwe startdatum zodat de periodes op elkaar aansluiten. Maar omdat jij niet meer de bewoner bent en al opgezegd hebt heeft dit natuurlijk niets meer met jou te maken. Daarom wordt er nadat de aansluiting is stopgezet netjes een eindfactuur opgemaakt en wordt het eventueel te veel betaalde bedrag verrekend. In jouw geval ontvang je de eindfactuur deze maand en ontvang je dus gewoon het hele bedrag voor februari netjes van ons terug!
Daarnaast had mijn collega de kosten van 31-01 tot en met 09-02 ook al handmatig voor je vergoed (wat dus eigenlijk niet nodig was geweest) voor een totaalbedrag van € 14,29. Je ontvangt nu dus eigenlijk € 14,29 te veel terug maar dit mag je zien als goedmakertje voor de onduidelijkheid 🙂 Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Bekijk origineelIk zie dat er wat miscommunicatie is ontstaan met mijn collega dus ik geef je graag nog wat meer uitleg: Wij hebben netjes jouw opzegging per 31-01-2018 ontvangen en verwerkt. Na jouw opzegging heeft de nieuwe bewoner zich aangemeld bij een andere provider met de startdatum per 09-02-2018. Op het moment dat wij dit verzoek doorkrijgen wordt de datum automatisch aangepast naar de nieuwe startdatum zodat de periodes op elkaar aansluiten. Maar omdat jij niet meer de bewoner bent en al opgezegd hebt heeft dit natuurlijk niets meer met jou te maken. Daarom wordt er nadat de aansluiting is stopgezet netjes een eindfactuur opgemaakt en wordt het eventueel te veel betaalde bedrag verrekend. In jouw geval ontvang je de eindfactuur deze maand en ontvang je dus gewoon het hele bedrag voor februari netjes van ons terug!
Daarnaast had mijn collega de kosten van 31-01 tot en met 09-02 ook al handmatig voor je vergoed (wat dus eigenlijk niet nodig was geweest) voor een totaalbedrag van € 14,29. Je ontvangt nu dus eigenlijk € 14,29 te veel terug maar dit mag je zien als goedmakertje voor de onduidelijkheid 🙂 Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.