Skip to main content
Beantwoord

Modem omruilen naar nieuwer model

• is King of Content
  • 63 reacties

Kan ik mijn modem omruilen voor een nieuwere?

Beste antwoord door Jason van Odido

Hoi @burekap, de Huawei wordt omgeruild voor een Zyxel T50. Zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat, ontvang je per e-mail een track&trace-code. Daarmee kun je 24/7 de bezorgstatus in de gaten houden. Alvast veel plezier toegewenst!

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21974 reacties
  • 30 mei 2023

Hallo @burekap 

Welke modem heb je nu en heb je daarmee problemen met de verbinding of wil je gewoon een nieuwere?

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi @burekap, graag check ik wat ik voor je kan doen! Kun je jouw T-Mobile voor thuis klantnummer in je profiel zetten, alsjeblieft? Dan pak ik het zo snel mogelijk voor je op! 

• Auteur
  • is King of Content
  • 63 reacties
  • 30 mei 2023
Waqqas schreef:

Hallo @burekap 

Welke modem heb je nu en heb je daarmee problemen met de verbinding of wil je gewoon een nieuwere?

Heb een Huawei modem is traag en reageert traag met tv app`s

Jason van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 10785 reacties
  • Antwoord
  • 31 mei 2023

Hoi @burekap, de Huawei wordt omgeruild voor een Zyxel T50. Zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat, ontvang je per e-mail een track&trace-code. Daarmee kun je 24/7 de bezorgstatus in de gaten houden. Alvast veel plezier toegewenst!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen