Tot nu toe begrijp ik nog steeds niet dat ik minder korting compensaties dan €120 kreeg, waarom? Wanneer krijg ik er nog het verschil geld terug?
Tot nu toe begrijp ik nog steeds niet dat ik minder korting compensaties dan €120 kreeg, waarom? Wanneer krijg ik er nog het verschil geld terug?
Je betaald elk jaar ook inflatie. Dit gaat over 2023?.
Leg eens beter uit wat het probleem is.
Je betaald elk jaar ook inflatie. Dit gaat over 2023?.
Leg eens beter uit wat het probleem is.
Per 1 februari 2023. Check je maandbedrag even goed. Er had niets te maken met inflatie.
Toe nu toe lost er nog steeds niet op! Zo slecht service! Werk je Odido? Zo niet dan beantwoord je mij niet!
in deze community proberen klanten van odido elkaar te helpen. als je een specifiek probleem hebt moet je gewoon bellen.
in deze community proberen klanten van odido elkaar te helpen. als je een specifiek probleem hebt moet je gewoon bellen.
Of duidelijker uitleggen.
Ik snap ook niks van de vraag van
Hi
Hi
Op mijn contract staat totaal €120 korting, maar krijg ik €119,82 , de rest is nog niet verrekend.
WhaChang wil zn €0,18 ook terug
Hi
Hi
Ik heb meerdere keer mijn Odido gecheckt. Op 8 januari 2023 werd mijn mobiele abonnement gekoppeld. De standaard korting €120 op mijn jaarabonnement is niet verder volledig berekend ook de rest niet verrekend. Per 1 januari 2024 inflatie gaat vroeger dan mijn oud Tele 2 thuis internet abonnement 1 jaar vast bedrag. Eigenlijk start per 1 februari 2024 inflatie vind ik juist goed.
Bottom line, er komt geen €0,18 naar je toe. De facturen kloppen.
je bezorgt iedereen een hoop werk terwijl het gewoon klopt volgens de moderator.
Misschien begrijpen wij het verkeerd?
1x €018 meer dan een jaar later, ik snap ‘ieder het zijne’ maar kom op hé wat een gedoe!
Vraag: waarom kom je er nu pas mee, en gaat het om meer dan eenmalig €0,18 cent ? Of was dat het?.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.