Skip to main content
Beantwoord

account verwijderen

• 20 augustus 2021
  • 6 reacties
  • 1017 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hoe kan ik mijn oude account verwijderen van t mobile

Beste antwoord door Demi van Odido

Hi @Azbairi Gaat het om jouw oude My T-Mobile account of jouw My T-Mobile Thuis account? Je plaatst dit topic namelijk onder My T-Mobile Thuis. Dus even het zekere voor het onzekere!:wink:  Zou je ook jouw profiel verder willen aanvullen met gegevens? Dat maakt het voor ons makkelijker om jouw abonnement te kunnen vinden. Bedankt!

Bekijk origineel

6 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2021

Ik wilde zojuist een nieuw account aan maken maar mijn e-mail adres doet het niet, ik kreeg dan een melding dat ik dit e-mail adres niet kan gebruiken

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21959 reacties
  • 20 augustus 2021

Hallo @Azbairi 

Je bedoeld het My T-Mobile account?

Dit kan je zelf niet doen maar een moderator kan dit wel voor je regelen.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2021

Ja graag :)

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • Antwoord
  • 22 augustus 2021

Hi @Azbairi Gaat het om jouw oude My T-Mobile account of jouw My T-Mobile Thuis account? Je plaatst dit topic namelijk onder My T-Mobile Thuis. Dus even het zekere voor het onzekere!:wink:  Zou je ook jouw profiel verder willen aanvullen met gegevens? Dat maakt het voor ons makkelijker om jouw abonnement te kunnen vinden. Bedankt!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 augustus 2021

hi,

het gaat om mijn oude My tmobile account, het was een prepaid account

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 22 augustus 2021

Hi @Azbairi 

Kun je mij een privebericht sturen met het 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en e-mailadres waar het om gaat? Dan help ik je graag verder.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen