Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T50 modem onruilen voor T56

• 8 oktober 2024
  • 5 reacties
  • 115 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hallo,

ik heb ook en T50 modem en zouden deze graag willen ruilen voor een T56 modem, dit omdat mijn wifi niet altijd even best is.

Beste antwoord door Ishana van Odido

Hoi @wvr, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • Antwoord
  • 9 oktober 2024

Hoi @wvr, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd. Deze komt zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 16 oktober 2024

Hoi @wvr, ik ben benieuwd wanneer jouw nieuwe T56 modem geleverd gaat worden. Zou jij dat met ons willen delen?
Met vriendelijke groet,
Ed 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 17 oktober 2024

Hi @EdmundGass 

deze is geleverd maar klopt het dat ik de back up van de T50 niet op de T56 kan zetten?

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 17 oktober 2024

Beste @Ishana van Odido , kun jij @wvr verder helpen?

Groet, Ed

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 13983 reacties
  • 17 oktober 2024

Hi @wvr, dat klopt inderdaad. De Back-up is namelijk encrypted met een sleutel van het specifieke modem. Een ander type heeft die sleutel niet en daarom kun je hem niet overzetten. Dit is ook niet te omzeilen. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen