We houden je hier op de hoogte over eventuele problemen met Internet, TV en Vast Bellen van Odido.
[23-03-2025/14:30] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet, TV en Vast Bellen in regio Rotterdam. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
[21-03-2025/19:15] We zien dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met TV in regio Purmerend. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we je op de hoogte.
Update [22-03-2025/08:58] Het onderzoek is nog in volle gang. Zodra er een concrete update is, plaatsen we deze meteen!
Update [22-03-2025/08:45] We zijn druk bezig met het vinden van de oplossing. Bedankt voor het geduld. Er kan wel gebruik gemaakt worden van de Odido Online TV app voor mobiele apparaten en de Odido TV app voor smart-tv's.
Sinds 01-03-2025 zien we dat een aantal van onze klanten problemen ondervindt met Internet + TV & Vast Bellen met een Zyxel T-56 op verschillende plekken in Nederland.
Het powerlampje van het modem blijft constant knipperen, ook als het modem van de stroom is geweest. Ervaar je dit ook? Geef dit dan aan in dit topic: Zyxel T-56 - Powerlampje knippert continu, geen WiFi | Odido community. Als je er voor zorgt dat je community profiel is aangevuld met de gevraagde gegevens, sturen wij gelijk een nieuw modem jouw kant op.
[Opgelost] De eerdere problemen met Internet, TV en Vast Bellen in regio Nieuw-Vennep zijn verholpen. Mocht je nog geen verbinding hebben, haal dan het modem (en eventueel de mediaconverter) minimaal 10 seconden van de stroom. Lees op onze Community hoe dat gaat:
Een aantal van onze klanten (afhankelijk van het netwerk en ONT) kan een instabiele verbinding ervaren in de avonduren. De verbinding is niet stabiel genoeg om
hier goed gebruik van te maken. Dit is bij ons bekend. Het onderzoek loopt en heeft hoge prioriteit. We zijn samen met de beheerder druk bezig dit op te lossen.
Ervaar je problemen met je verbinding? Dan helpt onderstaand stappenplan je verder:
Onderhoud | Bekijk hier het actueel onderhoudsoverzicht.
Wifi | Volg deze stappen voor een snelle en stabiele wifi-verbinding.
Internet | Volg deze stappen om jouw bekabelde verbinding weer terug te krijgen.
Televisie | Volg de stappen uit de video om het tv-beeld weer terug te krijgen.
Telefonie | Volg deze stappen om je vaste telefoon weer aan de praat te krijgen.
Mobiel | Volg deze stappen om je mobiele telefoon weer aan de praat te krijgen.
TIP: De energieleveranciers hebben de komende periode een aantal keer onderhoud waardoor zo nu en dan stroomstoring ontstaat. In het overzicht op hun websites kun je de planning vinden. Check bijvoorbeeld Liander, Enexis en Stedin. Het is hierdoor mogelijk dat de vaste verbinding soms offline gaat.