Skip to main content

Alles over Wifi Plus

Alles over Wifi Plus
Toon eerste reactie

53 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20828 reacties
  • 4 april 2025

@Neo85 

Van Odido mag je er maar 2 bijbestellen omdat meer niet mogelijk is maar ik zie ook reacties voorbij komen dan mensen 3 extra punten hebben en dat werkt zonder problemen..

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 4 april 2025
Waqqas schreef:

@Neo85 

Van Odido mag je er maar 2 bijbestellen omdat meer niet mogelijk is maar ik zie ook reacties voorbij komen dan mensen 3 extra punten hebben en dat werkt zonder problemen..

Ik zie dit in "Algemeen” staan boven aan in dit Topic

En heb alles is huis(betonnen muren, isolatie en vloerverwarming) om het WiFi signaal slecht te maken. Kan ook het modem een andere plek geven dan in de meterkast, dit heeft niet mijn voorkeur. Heb naar elke ruimte en verdieping UTP cat 6 kabels liggen, dan wel loze leidingen. Een derde WiFi punt zou het mooiste zijn.

• is een Top Poster
  • 8 reacties
  • 7 april 2025

Waqqas

Ik heb inmiddels 3 WiFi punten aangesloten zonder problemen. Nu een goede WiFi dekking in huis.

Zendvermogen verlaagd voor een goede roaming. 40% voor 2,4 GHz en 60% voor de 5GHz.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen