Skip to main content
Beantwoord

Zyxek T56 modem i.c.m TP LINK deco mesh systeem

Toon eerste reactie

30 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1471 reacties
  • 28 april 2025

Ja, nu zit je ook op die 5Ghz band. Dat scheelt 😉

Kan afhangen van het moment van verbinden. Als je dan wat verder was verbindt ie op 2,4Ghz en dan wil ie niet altijd direct overschakelen naar 5Ghz. Omdat je ook weer weg kunt lopen en de verbinding op 2,4Ghz wel langzamer is maar wel stabieler over grotere afstand en hij wil natuurlijk niet elke keer heb en weer schakelen.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 3 mei 2025

Inmiddels hebben we al een paar dagen een nieuw irritant probleem. Tijdens het tv kijken via de app krijgen we om de 10 a 29 seconden een verbindingsfout (zie foto) we kunnen nu aleen maar via de coax kijken. Dit is voor ons wel de druppel. En we gaan zoiezi terug naar Delta. Wat een ellende hebben wij met Odido. Goed koop is duurkoop 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 3 mei 2025

Ook een simpel fotootje is te groot om toe te voegen. Kun je nagaan als de klantenservice een video wil zien🙈

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 4 mei 2025

Hi ​@JW1969, ik wil ontzettend graag dat jij weer zorgeloos tv kan kijken! Maak je toevallig gebruik van een Samsung tv? Op dit moment zijn hier namelijk problemen op gemeld in combinatie met onze app. Onze technische dienst werkt momenteel hard aan een oplossing hiervoor! Mocht je geen Samsung tv gebruiken, wil je me dan laten weten welke melding je precies te zien krijgt? Ook wil ik je vragen om de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toe te voegen aan je profiel. Zo kan ik met je meekijken!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 20 reacties
  • 4 mei 2025

Hoi, ik heb inderdaad een Samsung tv. Ik houd het in de gaten. Dank voor de melding

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen