Ik zie dat de afgelopen jaren iedereen met nog deze oude rotzooi een vervangend apparaat heeft gekregen .
Slaan jullie de trouwe klanten over ?
Vanuit de klantenservice krijg alleen maar de optie om een reset te doen.
het apparaat is oud , niet meer veilig en werkt niet meer.
Alle WiFi gestuurde apparaten zitten zonder data .
Beste antwoord door Lisa
Hi @HJJJ84, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ik help je hier met alle liefde mee en heb meteen geregeld dat het Draytek modem wordt omgewisseld voor onze Zyxel T-50. Zodra het systeem deze aanvraag heeft verwerkt, kun je jouw bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het weten, zodra de Zyxel up and running is, of alles werkt als een tierelier? Weet dat je hier altijd mag aankloppen! đ
Hi @HJJJ84, hartstikke goed dat je dit aangeeft! Ik help je hier met alle liefde mee en heb meteen geregeld dat het Draytek modem wordt omgewisseld voor onze Zyxel T-50. Zodra het systeem deze aanvraag heeft verwerkt, kun je jouw bestelling volgen in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/bestellingen. Laat je het weten, zodra de Zyxel up and running is, of alles werkt als een tierelier? Weet dat je hier altijd mag aankloppen! đ
Hi @HJJJ84, yes - dit is zeker een Glasvezel modem! Ik heb Guidion aangestuurd om het modem bij jou te installeren. Dit dient altijd door een monteur uitgevoerd te worden, omdat de aansluiting anders is en ik raad je dan dus niet aan om dit zelf te installeren. Weet jij zo voldoende?
Hoi @HJJJ84, goed dat je dit aangeeft! De monteur heeft dit modem niet bij zich. Je hebt een nieuw bericht van Guidion ontvangen om een afspraak in te plannen voor de installatie van het nieuwe modem. Ik zie dat je deze inmiddels hebt gemaakt voor aanstaande zaterdag. Check wel voor de zekerheid de levering van het modem via de trackinglink die je snel zult ontvangen van de postbezorger. Je weet dan zeker dat het modem aanwezig is voor het bezoek van de monteur. Dit komt helemaal in orde, super veel succes!
@SolarAngel Uiteraard, ik heb dit gelijk voor je in orde gemaakt! đ
Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. De oude apparatuur hoeven wij niet terug, maar deze mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.