Skip to main content
Beantwoord

T54 Zyxel gebruikersinterface

  • 28 november 2023
  • 5 reacties
  • 113 Bekeken

In de gebruikersinterface van de T54 kan ik de verbonden apparaten zien. Welke apparaten het zijn kan via het ip adres worden gevonden. Daarna kan de naam worden veranderd maar helaas zijn alle namen bij een volgende keer inloggen weer veranderd in unknown. Hoe blijven de namen zoals ik ze heb ingevoerd?

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Ruud Verschoor 

Dit is een bug en is bekend bij Odido, hopelijk lossen ze het snel op ✅

Bekijk origineel

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21709 reacties
  • Antwoord
  • 28 november 2023

Hallo @Ruud Verschoor 

Dit is een bug en is bekend bij Odido, hopelijk lossen ze het snel op ✅


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 29 november 2023

Dankjewel!


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 27 mei 2024

Ik sluit mij hierbij aan. 

In mijn eigen situatie kan ik en laptop of een desktop apparaat nog wel vinden, want die krijgen keurig een naam, maar de mobiele telefoons/ipad/android tablets krijgen nagenoeg altijd de naam unknown.

Met gecontroleerd devices aanzetten ben ik erachter gekomen welk apparaat wat is, maar zelfs dan vergeet de T-54 de device namen en ben ik weer terug bij unknown.

Al met al vind ik dit zeer kwalijk. Een andere provider heeft dit veel beter op orde en ik zou dan ook graag zien dat Odido deze bug fixt. 

Het onderdeel Ouderlijk Toezicht is zonder juiste apparaat namen verre van goed in te stellen, terwijl ik een stukje digitale rust ook wel erg belangrijk vind in een huishouden. 

@Sven-Odido en @Tommie van Odido hoe staat het met de update van dit modem? Ik lees verschillende berichten dat er aan gewerkt wordt en dat de bug bekend is, maar dat dit probleem een jaar na dato nog niet opgelost is, vind ik wel ernstig. 

 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14762 reacties
  • 27 mei 2024

Hi @RV91, welkom op onze Community!

Ik begrijp je sentiment hierin volledig, weet dat we hier ontzettend druk mee bezig zijn. Op dit moment zijn we bezig met de ontwikkelingen van een nieuwe firmware. Het team werkt heel hard om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen zodat dit eindelijk opgelost wordt. Het heeft nu eenmaal tijd nodig om dit te realiseren. Mijn excuses voor de lange wachttijd.


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 12 september 2024
Tommie van Odido schreef:

Hi @RV91, welkom op onze Community!

Ik begrijp je sentiment hierin volledig, weet dat we hier ontzettend druk mee bezig zijn. Op dit moment zijn we bezig met de ontwikkelingen van een nieuwe firmware. Het team werkt heel hard om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen zodat dit eindelijk opgelost wordt. Het heeft nu eenmaal tijd nodig om dit te realiseren. Mijn excuses voor de lange wachttijd.

En wat is de status nu @Tommie van Odido ? of hebben jullie nu een ander modem in het assortiment wat dit probleem niet heeft?


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen