Skip to main content

Hallo,

Al een aantal dagen op meerdere woningen in dezelfde flat storing van Odido. 

Postcode 8011 Zwolle

Is er een storing bekend?

Groet Michel

Hi ​@michelplender, goed dat je dit laat weten! Bij ons is niks bekend, anders plaatsen wij altijd direct een melding in dit topic. Het speelt op meerdere adressen geef je aan, maar ook in het netwerk van KPN (DSL) kan ik zo snel geen oorzaak vinden. Welke lampjes branden er nu op het modem en welke niet? En heb je het modem al eens herstart en de kabels gecheckt? Dank voor het laten weten, ik pak dit verder op!

We beheren 3 woningen in deze flat namens de profesionele basketbalclub en bij alle adressen geen wifi van odido. Wifi lampje is ook uit. Na wat rondvragen rondom de flat schijnt er bij werkzaamheden een kabel geraakt te zijn. Het is er namelijk een bouwval buiten, er worden flats afgebroken en tegelijk nieuwe gebouwd.

Zouden jullie dit kunnen verifieren?

Hi ​@michelplender, interessant. Excuus voor het ongemak, dit is ons nog niet bekend. Heb jij zoveel mogelijk getroffen adressen/klantnummers voor mij. Zet deze alsjeblieft allemaal in het '’Info voor moderator'’ vakje in je Community profiel. Laat mij vervolgens weten als deze er staat. Dan maak ik hier intern direct melding van!

De gevraagde info staat nu in de Bio. 

Bewoner nr 130 heeft een vervangend unlimited code gekregen van klantenservice ter compensatie omdat deze ook odido telefoonprovider. De bewoner van nr 98 is belgisch en heeft een belgisch nummer, kan daar ook een tijdelijke oplossing voor komen? 

Hoi ​@michelplender, super bedankt voor de informatie! Ik zie dat het inmiddels is doorgezet en onderzocht wordt. Onze vouchercodes werken alleen op Odido/Ben simkaarten. Laat je me weten of je hier gebruik van maakt? Dan stuur ik het direct in een privébericht door! Groetjes, Ishana

Kan onze belgische coach geen prepaid odido simkaart ophalen in jullie winkel en dat ze middels een voucher hier unlimited internet op activeren?

Hi ​@michelplender, dat kan! Als ze deze heeft, kan ze contact opnemen met ons voor een vouchercode. Wij regelen dit dan graag. Let wel, dit kan ze alleen in Nederland gebruiken!

Reageer