Goedenavond,
ik heb nou al geruime tijd een probleem met mijn router,
deze heeft namelijk GEEN wifi.
het gaat om de zyxel router van T-Mobile thuis zelf.
ik heb zelf al meerdere dingen geprobeerd,
Fabrieks reset.
kanalen veranderen
2,4 GHz uitschakelen 5Ghz uitschakelen en om en om inschakelen.
ook het “gelijk houden van “ heb ik aan en uit gehad.
ik heb contact gehad met de Chat hulp maar tot mijn spijt loopt het hier uit op “ja u moet uw router opnieuw opstarten” wat natuurlijk super goed werkt aangezien je via de PC de chathulp aan hebt staan.
“de wacht tijden bedragen maar 5 minuten”
terwijl je eerst weer door dezelfde vervelende vraaglijst moet gaan van de Chatbot en tegen de tijd dat je weer een persoon zou kunnen spreken krijg je de melding “Het is helaas te druk en we kunnen u nu niet te woord staan”
nou dan maar de telefoon erbij pakken.
hier ben ik heel vriendelijk geholpen maar ook hier weer, “probeert u eens dit, dat of zo”
uiteraard werkt dit niet helaas.
de telefoniste stuurde mij daarom door naar het forum om hier eventueel nog hulp te krijgen
ik maak gebruik van een wifi mesh van TP link en dat werkt allemaal prima maar ik heb voor bepaalde dingen gewoon het wifi van mijn Zyxel router nodig. maar dit netwerk is niet alleen onzichtbaar maar bestaat gewoon helemaal niet.
als ik in log op de router en daar de QR code gebruik dan slaat mijn telefoon, tablets dit netwerk wel op maar omdat het niet uitgezonden wordt doet het dus helaas niks.
ook een gast netwerk aan zetten heeft geen nut.
wat kan ik nou in vredesnaam nog proberen om het werkende te krijgen? want het enige dat ik mij kan bedenken is een nieuwe router.
graag hoor ik tips of wat dan ook, het wordt enorm gewaardeerd