Skip to main content

Klik&Klaar Internet: Het grote mysterie en de ontwetende klantenservice

  • 18 oktober 2024
  • 41 reacties
  • 1631 Bekeken

Toon eerste reactie

41 reacties

  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 5 november 2024
ColinBax schreef:

Hallo Tommie, 

 

Dat is niet zo mooi. 
Welke compensatie mogen wij van Odido verwachten? 

Alvast bedankt 

@Tommie van Odido , we horen graag 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 18 november 2024
ColinBax schreef:
ColinBax schreef:

Hallo Tommie, 

 

Dat is niet zo mooi. 
Welke compensatie mogen wij van Odido verwachten? 

Alvast bedankt 

@Tommie van Odido , we horen graag 

@Tommie van Odido , we wachten helaas nog steeds op antwoord. Graag (re) actie 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14042 reacties
  • 19 november 2024

Hey ​@ColinBax, waar wil je precies een compensatie voor? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 19 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@ColinBax, waar wil je precies een compensatie voor? 

Hallo Tommie, 

 

Mij is een compensatie beloofd van 1 of 2 maanden aangezien we bij elkaar 5,5 uur met Odido hebben moeten bellen, het probleem zelf op hebben moeten lossen (aangezien de “klantenservice” het niet lukte” en er zoveel problemen zijn en we (nog steeds niet) kunnen inloggen op de modem. 

 

Jammer genoeg worden we wederom van het kastje naar de muur gestuurd. 

Tevens is dit mijn laatste poging, mocht het niet geregeld kunnen worden of wanner communicatie uitblijft zeg ik mijn Klik&Klaar abonnement EN mijn mobiele telefoonnummer bij Odido op, het is nu wel genoeg geweest.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14042 reacties
  • 20 november 2024

Door wie is de compensatie beloofd ​@ColinBax, dan ga ik dat voor je uitzoeken.

Hoezo kun je niet in het modem inloggen? Als je naar 192.168.1.1 gaat? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 21 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Door wie is de compensatie beloofd ​@ColinBax, dan ga ik dat voor je uitzoeken.

Hoezo kun je niet in het modem inloggen? Als je naar 192.168.1.1 gaat? 

 Hallo Tommie. 
 

Waarom wij niet in de modem in kunnen loggen, hier heb ik geen idee van, wij werken namelijk niet bij Odido :) de app blijft aangeven dat deze geen verbinding kan maken met de modem. 

Echter wisten wij ook nooit dat we hiervoor naar een internetsite moesten, fijn om te weten! 

 

Ik heb 24.10.2024 - 14:50 uur gesproken met Bianca. 

 

 

Ik hoor graag of dit nog doorgaat of dat ik mijn abonnementen bij Odido op kan zeggen. 

 

 

 

 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14042 reacties
  • 22 november 2024

Hey ​@ColinBax, heb je toevallig externe wifipunten verbonden aan het modem?

Kan je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik het voor je controleren! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 22 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@ColinBax, heb je toevallig externe wifipunten verbonden aan het modem?

Kan je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik het voor je controleren! 

Tommie,  

 

ik heb de informatie toegevoegd, 
Er zijn geen wifipunten verbonden.


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14042 reacties
  • 23 november 2024

Hey ​@ColinBax, ik zie dat jij op 23-10 contact hebt opgenomen met ons maar 24-10 zie ik niet in mijn systeem terug. Wel zie ik een terugbel afspraak voor 13-11. Hebben ze je toen gebeld? 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 23 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@ColinBax, ik zie dat jij op 23-10 contact hebt opgenomen met ons maar 24-10 zie ik niet in mijn systeem terug. Wel zie ik een terugbel afspraak voor 13-11. Hebben ze je toen gebeld? 

Tommie. 
zie onderstaande printscreen van de SMS

mag ik zeggen dat ik deze manier van werken van Odido te bizar voor woorden vind? 
Mooi voorbeeld voor de Odido review die online gepost gaat worden. 


 


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14042 reacties
  • 25 november 2024

Hey ​@ColinBax, ik zie helemaal niks terug in mijn systeem. Uit coulance heb ik als nog 1 maand voor je vergoed. Dit zal worden verrekend op een volgend factuur.  


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 25 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@ColinBax, ik zie helemaal niks terug in mijn systeem. Uit coulance heb ik als nog 1 maand voor je vergoed. Dit zal worden verrekend op een volgend factuur.  

Tommie 


Jammer dat Odido wederom de administratie niet op orde heeft, wat me helaas niets verbaast.
Graag ontvang ik een bevestiging per mail zodat we deze discussie kunnen sluiten.

Wanneer zou ik de email kunnen ontvangen?
​​​​​​


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 28 november 2024
ColinBax schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@ColinBax, ik zie helemaal niks terug in mijn systeem. Uit coulance heb ik als nog 1 maand voor je vergoed. Dit zal worden verrekend op een volgend factuur.  

Tommie 


Jammer dat Odido wederom de administratie niet op orde heeft, wat me helaas niets verbaast.
Graag ontvang ik een bevestiging per mail zodat we deze discussie kunnen sluiten.

Wanneer zou ik de email kunnen ontvangen?
​​​​​​

@Tommie van Odido 

 

Is er al iets bekend ?????


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14042 reacties
  • 29 november 2024

Hey ​@ColinBax, vreemd dat er geen bevestiting verstuurd is, ik kan je verzekeren dat de vergoeding eraan komt. Dit komt waarschijnlijk eind december, de kosten worden dan verrekend. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 29 november 2024
Tommie van Odido schreef:

Hey ​@ColinBax, vreemd dat er geen bevestiting verstuurd is, ik kan je verzekeren dat de vergoeding eraan komt. Dit komt waarschijnlijk eind december, de kosten worden dan verrekend. 

 

Goedemorgen, 


Graag ontvang ik voor alsnog een bevestiging per email, jammer genoeg is er vaker beloofd en verzekerd dat deze verrekend zou worden, maar tot heden is er voor alsnog niets geregeld. 


Alvast bedank voor het regelen.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 30 november 2024

Hoi ​@ColinBax, ik kan je dit niet sturen! Wel vind je een overzicht op Mijn Odido: Facturen | Odido. Ook kun je het vorige bericht van Tommie als bevestiging beschouwen! Groetjes, Ishana


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen