Hoi @Dennis ingenkamp, goed dat je contact opneemt hiervoor! Ik wil dit graag voor je onderzoeken. Welke camera heb je precies van Ezviz? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana
Ezviz elife cs-bc1c.
Eerder contact gehad met de helpdesk.
Div instellingen veranderd maar geen resultaat.
Via een router van een ander, krijg ik wel verbinding.
Helpdesk kwam er nier meer uit.
Hallo @Dennis ingenkamp
Heb je al gekeken of het helpt om bij de WiFi instellingen 5 GHz uit te schakelen? In de Zyxel web GUI bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, de beveiligingsmodus op WPA2-PSK zetten? Op dezelfde pagina bij andere, 802.11 modus, b/g/n gemengd kiezen om WiFi 6 uit te schakelen?
Hallo,
Al deze settings zijn gedaan!
Camera werkt alleen op 2,4. Deze pakt hij van zelf op.
Ik heb dezelfde type camera met hetzelfde probleem. Ook al diverse meldingen van gemaakt hier. De moderators zijn erg behulpzaam maar er lijkt helaas geen oplossing voor vanuit Odido.
Hoi BartWe,
Na enige tijd kwam odido er achter dat het aan de modem lag. Ik had een t 56 modem en nu de t 54 en alle problemen zijn opgelost. Het is jammer dat zij dat eigenlijk al vanaf het begin al wisten.
Hi @BartWe, ik kan een andere reactie over dit onderwerp met deze camera niet zo snel vinden. Natuurlijk willen we helpen! Jij hebt ook de T-56, dus als het nodig is ruil ik deze graag om. Wel zie ik zo snel dat bandsteering aanstaat en dat jij één netwerk hebt die 2.4Ghz en 5Ghz combineert. Is dit al eens gesplitst, zodat je de camera los verbinding kan laten maken met de 2.4Ghz? Ook kunnen we testen of het omschakelen naar WPA2 helpt. Laat het weten!
Hoi BartWe,
Na enige tijd kwam odido er achter dat het aan de modem lag. Ik had een t 56 modem en nu de t 54 en alle problemen zijn opgelost. Het is jammer dat zij dat eigenlijk al vanaf het begin al wisten.
Dank voor de tip Dennis!
Hi @BartWe, ik kan een andere reactie over dit onderwerp met deze camera niet zo snel vinden. Natuurlijk willen we helpen! Jij hebt ook de T-56, dus als het nodig is ruil ik deze graag om. Wel zie ik zo snel dat bandsteering aanstaat en dat jij één netwerk hebt die 2.4Ghz en 5Ghz combineert. Is dit al eens gesplitst, zodat je de camera los verbinding kan laten maken met de 2.4Ghz? Ook kunnen we testen of het omschakelen naar WPA2 helpt. Laat het weten!
Beste Cheyenne, fijn dat je meeleest. In het volgende topic is mij al gevraagd meerdere zaken te controleren/testen:
Hier is helaas geen werkende verbinding uitgekomen. Ik heb hierover vandaag ook een melding gedaan bij jullie helpdesk (referentie 71616169) en gevraagd om het modem om te ruilen.
Hi @BartWe, ik zie inderdaad dat de melding is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij hebben de mogelijkheid om een T-54 voor je uitsturen. Zodra dit geregeld is, zal je hier bericht van krijgen!
Hi @BartWe, ik zie inderdaad dat de melding is doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Zij hebben de mogelijkheid om een T-54 voor je uitsturen. Zodra dit geregeld is, zal je hier bericht van krijgen!
Hi @Nora van Odido @Ishana van Odido @Cheyenne van Odido. Na drie uur bezig geweest te zijn en alles geprobeerd te hebben (lukte bij een buurman met kpn modem in 2min wel) dacht ik even op de odido community zoeken. Heb helaas het zelfde probleem met de T50. Ik heb 2 van de zelfde ezviz bc1c cameras die ik niet ingesteld krijg. Onderstaand allemaal geprobeerd:
mesh uitgezet, 5gh wifi uitgezet, wifi plus adapter uitgezet, modem gerest en tientallen keren geprobeerd maar helaas. Dacht ga effe lezen en kom ik dit berocht tegen. Zou je mij hiermee ook kunnen helpen en de t50 omruilen met een t54.
naast de T50 heb ik nog een wap 6807 die met een kabel is verbonden.
hoor graag van je.
Hoi @myildizm, goed dat je aan de digitale bel trekt! Ik denk dat dit probleem alleen oplosbaar is door een T-54 modem toe te sturen zoals je zelf al aangeeft. Ik zal verzoeken bij de technische dienst om dit deze week nog in orde te maken voor je. Heb je woensdag nog geen bevestigende e-mail ontvangen? Laat dan nogmaals een berichtje achter in dit topic, dan kan het zijn dat de voorraad tijdelijk op is of het ietwat langer duurt voordat jij de T-54 ontvangt.
Hoi @myildizm, goed dat je aan de digitale bel trekt! Ik denk dat dit probleem alleen oplosbaar is door een T-54 modem toe te sturen zoals je zelf al aangeeft. Ik zal verzoeken bij de technische dienst om dit deze week nog in orde te maken voor je. Heb je woensdag nog geen bevestigende e-mail ontvangen? Laat dan nogmaals een berichtje achter in dit topic, dan kan het zijn dat de voorraad tijdelijk op is of het ietwat langer duurt voordat jij de T-54 ontvangt.
gisteren ontvagen aangesloten en de cameras verbonden. Thanks
@Nora van Odido @Ishana van Odido Ongeveer een maand prima gedaan en vanochtend zijn beide cameras offline en ik krijg ze niet meer verbonden met de wifi van de T54. Net een uur gebeld met de helpdesk, probleem is niet verholpen
Hey @myildizm, heb je het modem al voorzien van een factory reset en de camera's? Graag volledig opnieuw installeren.
De cameras wel maar de modem niet. Ga de modem vanavond ook even resetten en opnieuw proberen.
@myildizm Top, ik ben benieuwd wat dit doet! Laat je het weten zodra je het geprobeerd hebt?
@Tommie van Odido @Demi van Odido factory reset modem en reset cameras heeft niet geholpen.
Ik heb wifi 6 eens uitgeschakeld, kan je het nogmaals uitproberen @myildizm? Heb je toevallig de MAC-adressen van de camera's voor mij? Dan kan ik kijken of ze überhaupt communiceren met het modem.
Lukt nog steeds niet. Mac kan ik niet vinden maar in de verbonden apparatenlijst worden ze vermeld met een naam beginnend met cs-bc1c @Tommie van Odido @Demi van Odido
Lukt nog steeds niet. Mac kan ik niet vinden maar in de verbonden apparatenlijst worden ze vermeld met een naam beginnend met cs-bc1c @Tommie van Odido @Demi van Odido
Wil je wifi 6 weer aanzetten @Tommie van Odido @Demi van Odido
Kan je je wifipunt eens loskoppelen @myildizm? Deze zou niet moeten werken met de T-54 namelijk. Je dient de WX5600 te hebben. Wellicht zorgt deze voor de problemen met de verbinding.
Kan je je wifipunt eens loskoppelen @myildizm? Deze zou niet moeten werken met de T-54 namelijk. Je dient de WX5600 te hebben. Wellicht zorgt deze voor de problemen met de verbinding.
Wil je dan een wx5600 opsturen dan stuur ik de wap6807 terug. Uitschakelen vd wap6807 heeft niet geholpen. @Tommie van Odido
Ik heb je het juiste wifipunt opgestuurd @myildizm. Staat er geen MAC-adres op de camera? Cs-bc1c is het typenummer ga ik vanuit.
Ik heb je het juiste wifipunt opgestuurd @myildizm. Staat er geen MAC-adres op de camera? Cs-bc1c is het typenummer ga ik vanuit.
@Tommie van Odido 76:FD:FA:42:58:0C en 22:24:33:F6:23:42 zijn de mac adressen. Nieuwe wifipunt is aangesloten en doet het. Echter is het me nog steeds niet gelukt om de ezviz camera’s te verbinden met wifi.