Skip to main content
Beantwoord

Zyxel T-56 power lampje knippert maar modem start niet verder op

• 28 februari 2025
  • 7 reacties
  • 286 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Heb het modem en het glasvezelkastje herstart en ge-reset maar enkel het powerlampje blijft knipperen.

Via de chatbot en de website het stappenplan voor verbindingsherstel doorlopen maar mocht geen soelaas bieden.

De chatbot stelde voor een adviseur te bellen op 0800 00902 maar dit nummer is niet bereikbaar.

Iemand nog tips om dit op te lossen ?

Beste antwoord door TM75

rvk01 schreef:

Het is toch 0800 0092 (niet 00902) ?

Bedankt voor je snelle reactie ​@rvk01. Je hebt gelijk, ik had in de haast het nummer verkeerd overgenomen uit de chat conversatie.

Inmiddels het juiste door jou vermeldde nummer gebeld en er komt een monteur kijken.

Ik zal nadat de monteur geweest is (maandagavond) nog laten weten hoe het afgelopen is.

Nogmaals dank en een fijn weekend gewenst.

Bekijk origineel

7 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1434 reacties
  • 28 februari 2025

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21510 reacties
  • 28 februari 2025

@rvk01 klopt.

Hallo ​@TM75 

Kan je de router eens voorzien van een fabriekreset door het resetknopje achter de router voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 28 februari 2025
rvk01 schreef:

Bedankt voor je snelle reactie ​@rvk01. Je hebt gelijk, ik had in de haast het nummer verkeerd overgenomen uit de chat conversatie.

Inmiddels het juiste door jou vermeldde nummer gebeld en er komt een monteur kijken.

Ik zal nadat de monteur geweest is (maandagavond) nog laten weten hoe het afgelopen is.

Nogmaals dank en een fijn weekend gewenst.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi ​@Waqqas, ook jij bedankt voor je snelle respons. Zie mijn reactie hierboven. De paperclip reset mocht helaas niet baten. Ook jij een fijn weekend gewenst.

• Doet lekker mee
  • 7 reacties
  • 1 maart 2025

Zelfde probleem, bekend probleem bij support inmiddels. ‘ze zijn er mee bezig’ 🤞

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 3 maart 2025

Follow-up: monteur is ter plaatse geweest. Diagnose was snel gesteld: modem defect.

Nieuw modem gekregen en alles functioneert weer naar behoren. 

Dank aan alle betrokkenen voor de snelle en nette afhandeling.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • 3 maart 2025

@TM75 Geweldig! 😀 Super fijn om te lezen dat de verbinding inmiddels weer is hersteld. Zo hoort het! 

Ik heb meteen de vergoeding voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten voor je in het systeem gezet. Je ontvangt hierover nog een e-mail ter bevestiging. Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan doen? Ik doe het graag!

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen