Skip to main content
Beantwoord

vervangen modem

Toon eerste reactie

38 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2241 reacties
  • 4 december 2024

Hoi ​@Marco Splinter 69, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd! Hierdoor moest ik ook je wifipunt vervangen. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Marco Splinter 69, ik heb meteen een nieuw modem voor je aangevraagd! Hierdoor moest ik ook je wifipunt vervangen. Deze komen zo snel mogelijk jouw kant op, per e-mail houden we je op de hoogte. Geniet ervan! Groetjes, Ishana

Dank.je wel

Goedenavond, ik zou ook graag mijn Zyxel T50 willen laten omruilen voor een Zyxel T56.

Alvast bedankt!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13921 reacties
  • 18 april 2025

Hoi ​@marianvanveldhuizen, welkom op onze Community!

Dat kan ik uiteraard voor je regelen. Zou je alleen je profiel nog willen aanvullen met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ruil ik het modem direct voor je om! Geef je mij hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt. 

Tommie van Odido schreef:

Hoi ​@marianvanveldhuizen, welkom op onze Community!

Dat kan ik uiteraard voor je regelen. Zou je alleen je profiel nog willen aanvullen met je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ruil ik het modem direct voor je om! Geef je mij hier een seintje als je dat gedaan hebt? Alvast bedankt. 

Ik heb mijn profiel aangevuld 👍🏻

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4237 reacties
  • 18 april 2025

@marianvanveldhuizen Super, dankjewel voor de genomen moeite! 

Ik heb het nieuwe modem gelijk jouw kant opgestuurd. Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging en een track & trace code om de bestelling te volgen. Het oude modem hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Ik wens je alvast veel plezier van het nieuwe modem! 😊

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 april 2025

Goede morgen, zou ik mijn t50 ook kunnen wisselen en dan gelijk een extra wifi punt erbij kunnen bestellen?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8983 reacties
  • 20 april 2025

Het modem kan door een moderator worden gewisseld, een wifi punt kun je hier bestellen. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 21 april 2025

Okay bedankt voor het snelle antwoord, dan wacht ik nog even met een wifi punt bestellen tot er een moderator heeft gereageerd dat ik de modem kan wisselen , zodat ik dan de juiste krijg voor de modem.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 22 april 2025
eric schreef:

Het modem kan door een moderator worden gewisseld, een wifi punt kun je hier bestellen. 

Hoe werkt dit Eric , lezen de moderators hier gewoon mee of moet je ze een berichtje sturen?

Albert55
  • is King of Content
  • 97 reacties
  • 22 april 2025

@DannyWest een moderator zal vanzelf hier een bericht plaatsen met daarin meer informatie. Zorg ervoor dat je alvast alle persoonlijke gegevens in je profiel heb ingevuld.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • 13921 reacties
  • 23 april 2025

Hoi ​@DannyWest, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Hierdoor heb ik je direct een T-56 en een wifipunt opgestuurd! Zodra het modem opgestuurd is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Het oude modem hoeven we niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektonische apparaten. Alvast veel plezier met het nieuwe modem. 

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 23 april 2025

Top bedankt 👍

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen