Beantwoord
Tweede topic, want krijg geen reactie. Hulp met installefen.
Goedenavond,
Dit is mijn tweede topic, want kreeg weinig respons op de eerste. De wachtijd bij de klantenservice aan de telefoon is meer dan 30 minuten.
Ik heb hulp nodig bij het installeren van mijn internet en tv pakket. Ik kom er zelf niet uit en zou graag een monteur willen inhuren.
Ik kan ten eerste géén hoofdaansluiting vinden, niet in de meterkast of in de woonkamer. Er is wel dit kleine kastje, geen idee wat dit is?
Hulp is heel erg welkom!
Groet, Mendy
Dit is mijn tweede topic, want kreeg weinig respons op de eerste. De wachtijd bij de klantenservice aan de telefoon is meer dan 30 minuten.
Ik heb hulp nodig bij het installeren van mijn internet en tv pakket. Ik kom er zelf niet uit en zou graag een monteur willen inhuren.
Ik kan ten eerste géén hoofdaansluiting vinden, niet in de meterkast of in de woonkamer. Er is wel dit kleine kastje, geen idee wat dit is?
Hulp is heel erg welkom!
Groet, Mendy
Beste antwoord door Sander
Bedankt iedereen voor de hulp in dit topic!
@Mendie18 ,
Mooi om te zien dat je de Community hebt gevonden en ingeschakeld voor je installatievraag. Het is echter niet toegestaan om meerdere topics te starten over hetzelfde onderwerp.
Ik wil je vragen eerst nog de huisregels van de Community door te nemen. Daarna zie ik je graag terug als er nog een vraag in je opkomt!
Fijn om te lezen dat er een monteur langs kan komen om het ISRA-punt te controleren en de installatie af te maken. Ik heb goede hoop op een mooie afloop!
Bekijk origineelMooi om te zien dat je de Community hebt gevonden en ingeschakeld voor je installatievraag. Het is echter niet toegestaan om meerdere topics te starten over hetzelfde onderwerp.
Ik wil je vragen eerst nog de huisregels van de Community door te nemen. Daarna zie ik je graag terug als er nog een vraag in je opkomt!
Fijn om te lezen dat er een monteur langs kan komen om het ISRA-punt te controleren en de installatie af te maken. Ik heb goede hoop op een mooie afloop!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.