Beantwoord
Overstapservice Youfone T-Mobile
Ik heb van jullie het volgende bericht ontvangen:
Goed nieuws! Je opzegging van je abonnement(en) bij je huidige aanbieder is geaccepteerd. Per 23-08-2019 stopt het abonnement bij je huidige aanbieder. Je stapt pas over als alles van T-Mobile Thuis werkt. Je betaalt dus niets dubbel en je kunt gewoon blijven internetten.
Van Youfone heb ik helemaal niets vernomen en na wat heen en weer gemail krijg ik van Youfone onderstaand bericht:
Je abonnement is niet opgezegd bij ons. Bij Youfone moet je altijd zelf je abonnement opzeggen. Wij maken geen gebruik van de overstapservice.
Ondertussen is mijn TMobile abonnement al gaan lopen en kom er nu dus achter dat mij abonnement bij Youfone niet zou zijn opgezegd. Hoe zit dit?
Goed nieuws! Je opzegging van je abonnement(en) bij je huidige aanbieder is geaccepteerd. Per 23-08-2019 stopt het abonnement bij je huidige aanbieder. Je stapt pas over als alles van T-Mobile Thuis werkt. Je betaalt dus niets dubbel en je kunt gewoon blijven internetten.
Van Youfone heb ik helemaal niets vernomen en na wat heen en weer gemail krijg ik van Youfone onderstaand bericht:
Je abonnement is niet opgezegd bij ons. Bij Youfone moet je altijd zelf je abonnement opzeggen. Wij maken geen gebruik van de overstapservice.
Ondertussen is mijn TMobile abonnement al gaan lopen en kom er nu dus achter dat mij abonnement bij Youfone niet zou zijn opgezegd. Hoe zit dit?
Beste antwoord door Brian
Hi @Odessa1 , ik heb zo'n vermoeden dat de klanservice van Youfone misschien niet helemaal op de hoogte is van het feit dat ze aangesloten zijn of zich aan gaan sluiten bij het overstapsysteem. De overstapaanvraag is bij ons inmiddels wel gewoon afgerond met als datum 23-08 dus er zou volgende maand een verrekening moeten volgen van Youfone (dit gebeurt bij het overstap systeem normaal gesproken automatisch). Mocht dit tóch niet het geval zijn stuur mij dan weer even een bericht, dan vergoed ik de facturen die je van ons hebt ontvangen voor de periode 23-08 tot het moment dat Youfone je nog in rekening heeft gebracht zodat je niet in een kastje-muur situatie terecht komt. Ik heb hier bij deze ook een aantekening van gemaakt bij ons in het systeem. Excuses voor de valse start en geniet van je nieuwe abonnement! 🙂
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.