Goedemiddag,
Ben sinds 1 of 2 juni :-) een nieuwe klant bij T-mobile thuis.
Hopelijk kan iemand mij hier op deze community het eea uitleggen of nakijken want ik snap er niks meer van waarom er zo met een nieuwe klant wordt omgegaan. Dit wil ik toch graag kwijt hier en hopelijk weet iemand wat hier de oplossing voor is.
Het volgende:
Op 2 juni zou ik overstappen van XS4ALL (KPN) naar T-mobile thuis. Sinds 1 juni in de ochtend had ik ineens geen internet meer. Hierop heb ik gebeld met XS4ALL en T-mobile of er al het eea omgezet was. Bij beide kreeg ik door dat er niemand bezig is geweest. Na toch verder vragen bleek ik omgezet te zijn (en de monteur zou pas de volgende dag komen van Guidion). Hierop is deze vervroegd naar 1 juni. Op het oude glasvezel kastje had ik geen signaal meer van XS4ALL.
Nadat eind van de middag de monteur langs kwam om toch alles aan te sluiten kwam er nog steeds geen signaal op de glasvezel lijn. De monteur is naar de wijkcentrale gegaan en ik begreep dat de kabel er uit lag (hoe kan dit? of wie kan dit gedaan hebben?). Na de kabel weer aan te sluiten kreeg ik weer een signaal van glasvezel op het nieuwe kastje van T-mobile. Omdat op de Zyxel router T 54 het wereldbolletje voor internet rood bleef kwam er verder geen signaal voor internet. De monteur heeft met de technische dienst van T-mobile hierover een paar keer gebeld en wat ik hoorde zag T-mobile wel pakketjes of aanmelding, maar er gebeurde verder niets. De oplossing die de technische dienst op dat moment gaf (woensdag 1 juni) dat er een ticket aangemaakt moet worden om verder te kijken.
Na veel bellen en vragen kreeg ik te horen dat hier 5 werkdagen voor staat om dit op te pakken. Het is nu 3 juni en een lang weekend en tot op heden heb ik nog steeds geen werkende internet thuis. Thuiswerken, online les enz enz niks is mogelijk. De mogelijk die de klantenservice mij gaf was een voucher voor onbeperkt internet, maar dat had ik al dus konden zij mij niet verder helpen.
Aangezien het weekend voor de deur staat en niemand bij T-mobile mij duidelijkheid kan geven wat het probleem is of wanneer dit opgepakt wordt vind ik bij nieuwe klanten dit een werkwijze die in mijn ogen T-mobile de klant niet serieus neemt. Persoonlijk is dit geen service die je nieuwe klanten wilt bieden die nog geeneens gebruik kunnen maken van T-mobile thuis.
Is er iemand die hier ervaring mee heeft of weet waar het fout gaat. Hoe lang kan dit gaan duren voordat ik internet, tv en telefoon op mijn huisadres heb?
Waar kan dit probleem zitten?
Bedankt alvast.
Patrick