Skip to main content

Levering glasvezel

Toon eerste reactie

Is er al nieuws over de huidige status van mijn aanvraag en of er aanvullende informatie beschikbaar is? Ik heb het gevoel dat er iets misgaat met mijn aanvraag en hoop op een update. Het valt mij op dat mijn buren inmiddels al een afspraak hebben gehad voor de aanleg van glasvezel terwijl zij het pakket later besteld hebben dan ik, maar dat terzijde.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@ikbeneenklant, ik wil dit super graag voor je nakijken! Voor de volledige verificatie heb ik alleen nog de laatste 4 cijfers van je IBAN nodig. Zou je dit in je profiel willen plaatsen? Dan kan ik direct voor je aan de slag! 😊

Top ik heb het toegevoegd 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@ikbeneenklant, dankjewel! Je stelt een terecht vraag. Wij hebben echter nog niets vernomen van Open Dutch Fiber. Zij zijn nog bezig met werkzaamheden, de planning hiervan kan ik niet inzien en kan inderdaad per huisnummer verschillen. Je mag hier altijd vragen hoe en wat, maar weet dat wij het je automatisch laten weten als wij groen licht krijgen. Wij zijn daar namelijk ook enthousiast op aan het wachten. Op dat moment zijn wij aan de beurt en mogen wij Guidion aansturen voor de binnenshuis installatie! Je kan natuurlijk ook altijd zelf bellen met Open Dutch Fiber via 088-1633633, als je dat wilt. Zij kunnen je vertellen waarop je precies aan het wachten bent!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen