Beantwoord
Foute router ontvangen? (geen aansluitpunt aanwezig)
Ben een week geleden van ziggo overgestapt naar 't mobile thuis. Helaas kan ik het coaxkabel niet in de geleverde zyxel router aansluiten, die had alleen ethernet ports.
Dus ik gebruik nu mijn oude ziggo router die zonder problemen werkt. T mobile support kan niet helpen en stuurt een monteur (pas over twee weken)! Het probleem is dan toch duidelijk de router als die van ziggo het wel doet en die vN t mobile niet....?!!
Ben nu zonder TV, Internet wel via de ziggo router.
Slechte start, T-Mobile. Wil het liefste weer terug naar Ziggo, daar worst je iig snel geholpen...
Dus ik gebruik nu mijn oude ziggo router die zonder problemen werkt. T mobile support kan niet helpen en stuurt een monteur (pas over twee weken)! Het probleem is dan toch duidelijk de router als die van ziggo het wel doet en die vN t mobile niet....?!!
Ben nu zonder TV, Internet wel via de ziggo router.
Slechte start, T-Mobile. Wil het liefste weer terug naar Ziggo, daar worst je iig snel geholpen...
Beste antwoord door Brian
Hi @Torsten070 ,
Ik geef je graag meer informatie! Zoals al aangegeven door@Glassertje bieden wij DSL en Glasvezel internet. Jouw huidige aansluitnig is Coax en wordt alleen aangeboden door Ziggo. Op het moment dat wij jouw aanvraag ontvangen controleren wij of er een aansluitpunt (ISRA) aanwezig is. Als dit het geval is dan kan je bij ons een abonnement afnemen! Deze aansluitpunten worden geplaatst door de netbeheerder, vergelijkbaar met je stroom-, water en gas. Wat nog wel eens gebeurt is dat mensen tijdens het renoveren of klussen het aansluitpunt weghalen of wegwerken en dit niet melden. Op dat moment ziet je provider niet natuurlijk niet dat er geen aansluitpunt meer is. Dit lijkt hier ook aan de hand.
In dat geval sturen wij kosteloos eerst onze eigen monteur langs om te kijken of hij het aansluitpunt toch niet ergens op kan sporen. Als het aansluitpunt er helemaal niet meer is of beschadigd is dan schakelen wij de netbeheerder voor je in om een nieuw aansluitpunt te plaatsen.
We gaan dus zeker voor je aan de slag, het is nu even wachten op de monteur. Als je in de tussentijd nog vragen hebt laat het dan zeker weten!
Bekijk origineelIk geef je graag meer informatie! Zoals al aangegeven door
In dat geval sturen wij kosteloos eerst onze eigen monteur langs om te kijken of hij het aansluitpunt toch niet ergens op kan sporen. Als het aansluitpunt er helemaal niet meer is of beschadigd is dan schakelen wij de netbeheerder voor je in om een nieuw aansluitpunt te plaatsen.
We gaan dus zeker voor je aan de slag, het is nu even wachten op de monteur. Als je in de tussentijd nog vragen hebt laat het dan zeker weten!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.