Skip to main content
Beantwoord

Aanmelden Modem fritzbox 5590

• 28 augustus 2024
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Al meerdere malen tel contact gehad met tel.helpdesk ivm aanmelden Modem ID maar niemand daar begrijpt wat de bedoeling is zit al vanaf Mei te wachten op een aansluiting,graag een technische medewerker die voor mij het ID van mijn Fritzbox 5590 kan registreren/aanmelden

Vr.Gr.Aad

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey @AadGr123, daar kan ik je bij helpen.

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het ModemID en een datum en tijdstip om het modem te registreren? Dan nemen we 20 minuten de tijd om ervoor te zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten.

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • Antwoord
  • 28 augustus 2024

Hey @AadGr123, daar kan ik je bij helpen.

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin het ModemID en een datum en tijdstip om het modem te registreren? Dan nemen we 20 minuten de tijd om ervoor te zorgen dat je niet zonder internet komt te zitten.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 28 augustus 2024

14.45 28-08-2024

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 10 maart 2025

Ik heb ook een probleem met het aanmelden van mijn Fritzbox 5590. De helpdesk weet niet eens waar het over gaat!  Kan ik mijn modem en router hier ook aanmelden?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13354 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@Frank1958, welkom op onze Community!

Dat is zeker mogelijk, ik zie dat je mij al een privébericht hebt gestuurd dus ik zal daar op je reageren. 

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen