Skip to main content
Beantwoord

TV Anywhere op PC en laptop werk niet


  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Goedendag,

 

Ik kan al enkele weken geen gebruik maken van de TV Anywhere webpagina. Het begon met een haperende verbinding (pauzes in de streaming), maar nu wordt geen enkele zender meer geladen (de pagina laadt wel maar het kiezen van een zender blijft de wait spinner lopen. Het probleem bestaat op zowel PC (bedraad) en laptop (draadloos). Meerdere browsers geprobeerd, standaard browser is Chrome v91. PC/Laptops, router herstart en cookies gewist.  Had geen effect. Opvallend, de TV-Anywhere app op Android werkt wel. Internet Glasvezel 750/750 werkt verder prima.

Opvallend is dat de internet pagina t-mobiletv.nl barst van de foutmeldingen, ik plak en gedeeltelijke screenshot hieronder (9 fouten, maar dit loopt soms op tot > 20)

Heeft iemand een idee of een instelling ergens dit zou kunnen verhelpen?

 

Thx!

 

Peter

Beste antwoord door Hans-Juriën

@djroskonl @Fox4312 er bleek een probleem te zijn op één van de servers die ervoor zorgen dat de content wordt afgespeeld (of in dit geval dus niet). Mogelijk hebben jullie hier last van gehad. Dit probleem is vanmorgen opgelost. Willen jullie checken of de problemen bij jullie verholpen zijn?

Bekijk origineel

4 reacties

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 1 juni 2021

Hier precies hetzelfde, ook verschillende browsers geprobeerd enzo. ook al deze foutmeldingen


Forum|alt.badge.img
  • Odido
  • 522 reacties
  • Antwoord
  • 2 juni 2021

@djroskonl @Fox4312 er bleek een probleem te zijn op één van de servers die ervoor zorgen dat de content wordt afgespeeld (of in dit geval dus niet). Mogelijk hebben jullie hier last van gehad. Dit probleem is vanmorgen opgelost. Willen jullie checken of de problemen bij jullie verholpen zijn?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 2 juni 2021

Het werkt weer, thx!


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 2 juni 2021
Hans-Juriën schreef:

@djroskonl @Fox4312 er bleek een probleem te zijn op één van de servers die ervoor zorgen dat de content wordt afgespeeld (of in dit geval dus niet). Mogelijk hebben jullie hier last van gehad. Dit probleem is vanmorgen opgelost. Willen jullie checken of de problemen bij jullie verholpen zijn?

Bedankt alles werkt weer naar behoren!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen