Tot voor kort had ik een glasvezelabonnement bij KPN. Ik kon mijn stereoset rechtstreeks op de geleverde tv-box aansluiten en zo radio luisteren. Volgens de medewerker van T-Mobile die ik gesproken heb alvorens ik besloot over te stappen zou er technisch gezien niets veranderen. Echter blijkt nu dat ik mijn stereoset niet op de geleverde Amina tv-ontvanger kan aansluiten, maar dit op het tv-toestel moet doen. Dat betekent dus dat ik de tv aan moet zetten om radio te luisteren, en daar baal ik ontzettend van. Levert T-Mobile geen andere tv-ontvanger waar de stereoset wel op kan worden aangesloten? Alvast bedankt voor de reactie!
Radio luisteren zonder tv
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
De Aria 610 TV Box heeft een 3,5 mm audio-jack ingang om het geluid van de Interactieve TV Box via je geluidsinstallatie te horen. Deze kabel is te koop bij een computer- of audiospeciaalzaak. Check goed welke ingang jouw apparaat of TV heeft om de kabel op aan te sluiten, dit is niet standaard ook een 3.5 mm audio-jack ingang. Meer informatie over audio-jack kabels (Wikipedia, bij "Gebruik > 3,5 mm").
Voorbeeld van een TV Box aansluiten met de 3,5 mm audio-jack kabel.
Hopelijk lukt het hiermee, mocht ik je toch nog kunnen helpen: let me know! Ik help en denk altijd graag mee!
Meer informatie over externe audio-apparatuur? Check dan dit topic!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.