Skip to main content

Opnemen Serie werkt regelmatig niet

• Doet lekker mee
  • 13 reacties

Hey, 

Als wij via de TV gids een opname instellen voor een serie (dus hele serie) werkt het toch regelmatig niet, we moeten echt werkelijk continue blijven opletten dat alle delen van de serie ook werkelijk worden opgenomen, dit geldt voor zo een beetje alle kanalen van NPO, RTL en BBC (en andere) gewoon weg irritant, vooral bij kanalen als BBC waar je bijvoorbeeld niet terug kan kijken.

Kunnen jullie dat eens gaan verbeteren 

Uitgelichte reactie

15 april 2025

Hey ​@mrwjca, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit moet natuurlijk gewoon soepel verlopen en ik zoek dit daarom graag voor je uit. Zou je mij wat meer informatie willen geven? Je geeft aan dat het op alle zenders is, zou je ook nog willen aangeven over welke programma's het gaat? Graag ook de datum en tijdstip erbij vermelden wanneer het programma afspeelt. Zou je jouw profiel ook willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik namelijk met je meekijken. Alvast bedankt voor de moeite!

7 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 15 april 2025

Hey ​@mrwjca, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit moet natuurlijk gewoon soepel verlopen en ik zoek dit daarom graag voor je uit. Zou je mij wat meer informatie willen geven? Je geeft aan dat het op alle zenders is, zou je ook nog willen aangeven over welke programma's het gaat? Graag ook de datum en tijdstip erbij vermelden wanneer het programma afspeelt. Zou je jouw profiel ook willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer? Dan kan ik namelijk met je meekijken. Alvast bedankt voor de moeite!

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
  • 21 april 2025

Voorbeeldje, BBC One Beyond Paradise S3 Episode 5 FR 25 Apr 21.00-22.00

Wij hadden seizoen opnemen al bij episode 1 door gegeven, nu wordt het dus niet opgenomen, moeten we het weer apart instellen. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 23 april 2025

Hey ​@mrwjca, het kan soms voorkomen dat het voorkomt dat een aflevering onder een iets andere titel in de gids wordt gezet. Daardoor herkent de TV Gids hem dan niet als onderdeel van de serie-opname, en slaat hij die specifieke aflevering over. Heb je toevallig de opname verwijderd? Ik zie One Beyond Paradise namelijk niet terug in je opnames. Zou je voor mij willen kijken wat de titel van de volgende aflevering is als het weer gebeurt? Dan kunnen we controleren of daar een afwijking in zit en eventueel handmatig iets rechtzetten.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
  • 29 april 2025

we hadden hem ondertussen al weer gekeken, ik hoop dat nu alles gewoon goed gaat , we zijn nu even een tijdje niet thuis, zeg maar.

Ik hoor me vrouw ook regelmatig vloeken over die Engelse tuin programma's, Gardeners world en zo, het gaat regelmatig best mis, bij Ziggo hadden we er een heel stuk minder last van.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
  • 10 mei 2025

Nog een voorbeeld bij Veronica, serie FBI (ja we kijken ze allemaal) alles wordt steeds opgenomen, maar afgelopen zondag 04/05, FBI most wanted en FBI Int zijn beiden opgenomen maar FBI (normaal) is niet opgenomen, gelukkig zien we dit toevallig en kunnen we nu nog terug kijken, maar hoogst irritant dat er zo even een tussen door niet wordt opgenomen. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@mrwjca, dit moeten we absoluut oplossen! Het gaat dus om verschillende FBI reeksen, waarbij hij de normale plots niet heeft opgenomen? Kan je mij aangeven om welke serie (naam) het exact gaat en welke uitzending (datum en tijd) je mist? Dankjewel!

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • 13 reacties
  • 12 mei 2025

Dacht dat ik het had gezegd maar goed

Het ging op de FBI afleveringen op zondag 04/05, Elke zondag heb je namelijk FBI most wanted, FBI en FBI Int. Op Veronica (in due volgorde).

Wij hebben in de guide aangegeven dat wij ze alle drie wekelijks willen opnemen (record serie). 

Op 04/05 werd dus FBI Most Wanted en FBI Int wel opgenomen maar FBI, die dus er tussen zit niet.

Gelukkig hebben we hem afgelopen zaterdag als nog kunnen kijken (terug kijken) naar dus wel met die irritante reclame er tussen. 

We hebben dus nu alles van 04/05 al gekeken en verwijderd, die van gisteren hebben we al gedeelte gekeken.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen