Sinds begin maart zijn wij klant bij T-Mobile Thuis. Wij konden op dat moment geen interactieve tv met harddiskrecorder krijgen omdat deze niet meer werden uitgegeven. Volgens de medewerker van de klantenservice werden die alleen nog uitgegeven aan mensen die al zo'n tv box hadden en problemen hadden met hun box. Hij zei wel dat er een andere functie beschikbaar zou komen binnen een paar maanden. Op dit moment hebben wij de Aria tv box.
De paar maanden (4,5 ondertussen) zijn verstreken en opnemen via de cloud blijkt nu dus beschikbaar te zijn.
Als ik op de website van T-Mobile zoek naar opnemen, staat er bij interactieve tv alleen dat dit mogelijk is met een box met harddiskrecorder. Betekent dit dat het niet mogelijk is om op te nemen via de cloud bij interactieve tv? Gaat dit nog mogelijk worden? Of komen de tv boxen met harddiskrecorder weer beschikbaar?
Ik hoop dat het niet al te lang duurt voordat dit probleem binnen T-Mobile is opgelost, gezien ik het opnemen erg mis en dit voor mij echt iets is waarvoor ik zou overstappen naar een andere provider.