Skip to main content
Sticky

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.

Odido TV - Béta: Samsung 2022 modellen en nieuwer.
Toon eerste reactie

253 reacties

• is een Master Poster
  • 22 reacties
  • 19 maart 2025

Feedback over de app op de samsung s95b:

Alles werkt hier naar behoren muv de AC3 output. Alles blijft hier stereo als ik die optie aan zet.

• is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 19 maart 2025

Hint, tip voor wie de The Frame ab heeft een die cijfers dus niet kan invoeren: sluit een toetsenbord aan EN VOER DE CIJFERS NIET NIET NIET IN MET HET NUMERIEKE TOETSENBORD MAAR MET DIE IN HET REGULIERE TOETSENBORD.  Heeft mij maar een dik uur en de nodige frustratie gekost, dus doe er je voordeel mee :-)

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 20 maart 2025

Ik ben er klaar mee. 

2x over een voucercode gekregen van ​@Tommie van Odido. Beide 3x geprobeerd in te voeren, extra gelet op hoofd- en kleine letters en ik krijg elke keer: Foutcode: 1544202 not supported this model. 

Ik blijf er niet mee aan de gang. Dan maar geen beta test. Ik wacht wel af totdat Odido het lek boven heeft en er een verbeterde app is.

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 20 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@Erwin 054, ​@motormuis22, ​@FamvdTop, ​@nl2bzw, ​@Geertvw en ​@CeeGee, ik heb jullie een vouchercode opgestuurd. Mijn excuus voor de vertraging, het topic wordt vaak beantwoord en komt hierdoor achteraan in de lijst te staan.

Hey ​@BSpr, de Béta werkt alleen voor modellen na 2022.       

@Frans Breedijk, we hebben nog geen update over de foutmelding. Er is wel een nieuwe versie opgestuurd naar Samsung voor goedkeuring, dit kan echter minimaal 3 weken duren. Hopelijk wordt de versie goedgekeurd zodat we uit de Béta kunnen stappen. 

Hoezo heb ik geen code ontvangen? Ik zit nu ook al weken te wachten op tv. Eerst voordat jullie klantenservice me hierop wees en nu zit ik hier weer in de wachtkamer... 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 24 maart 2025

ik kreeg de tip om mij hier aan te melden met model nr eu50du7100kxxn

hoe krijg ik een activeringscode?

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 24 maart 2025
shirleykeano schreef:

ik kreeg de tip om mij hier aan te melden met model nr eu50du7100kxxn

hoe krijg ik een activeringscode?

Die wordt opgevraagd door iemand bij Odido (in mijn geval Tommie). De code krijg je in een privébericht toegestuurd. Hou er wel rekening mee dat dit een tijdje kan duren.

• 1 reactie
  • 29 maart 2025

Hallo, wij zijn doorverwezen naar dit forum voor de oplossing van ons probleem met de app (vertraagd beeld/slowmotion)

Het Model: UE43NU7120WXXN

Versie: 01/UNU7120

Graag ontvangen we een activeringscode. 

Bedankt!

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 30 maart 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@evanwasbeek, ​@SZUtrecht  voor jullie is direct een code aangevraagd, zodra deze binnen is wordt dit in een privébericht met jullie gedeeld! 

@Erwin 054 en ​@motormuis22, ik zie dat bij jullie nog niet alle gegevens zijn ingevuld in het profiel. ​@Erwin 054, zou jij je geboortedatum willen toevoegen aan je profiel en ​@motormuis22 zou jij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Zodra dit gedaan is, kan je dit laten weten in dit topic. Dan vragen we voor jullie ook direct een code aan! 

@Nora van Odido : Klopt het dat ik nog geen code heb ontvangen?

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 1 april 2025

Zojuist gaf mijn Samsung TV aan dat er een update was van apps. Het bleek om de Odido app te gaan. 

De hele tijd flikkert die nu. “Er gaat iets mis. Probeer het opnieuw?” En dan floep is er opeens beeld en geluid, 5 sec later weer weg, 2 min later weer beeld en geluid etc etc. 

iemand oplossing?

tv model is: QE55QN85BAT

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 1 april 2025

Update 15:49

begin gemist doet het wel! Geluid en beeld!

live tv is echter drama. Geen beeld geen geluid sinds de bijwerkte app deze morgen. 

Model Samsung: QE55QN85B / QE55QN85BATXXN

• is een King Poster
  • 46 reacties
  • 1 april 2025

Hier werkt de update prima. Even de samsung tv met de powertoets ingedrukt houden en herstart doen tot huisje in beeld komt. 

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 2 april 2025

Update: deze ochtend doet die het weer, gelukkig.

• 1 reactie
  • 2 april 2025

Ik wil ook meedoen omdat op mijn Samsung The Freestyle de normale Odido app die ik wel kan downloaden niet werkt. 

Modelcode

SP-LFF3CLAXXXE

Senienummer

5TJX39FX304459Y

Software versie

T-KSU2EPCWWC-00

80-2024.2. E1371410

• 2 reacties
  • 3 april 2025

Beste ….,

Al een dik jaar dit probleem. A.u.b. een activatiecode zodat ik de BETA-versie op mijn Samsung TV kan installeren.

Model: QE55QN93CAT

Modelcode: QE55QN93CATXXN

Type No: QE55QN93C

Version No: 02 / QCQ9X / QN90CE-Q55CE$

S/N: 0ET13SEX100546Z

M.v.g. Jan Bruin

recj@familiebruin.nl

• 2 reacties
  • 8 april 2025
JanLeen-2 schreef:

Beste ….,

Al een dik jaar dit probleem. A.u.b. een activatiecode zodat ik de BETA-versie op mijn Samsung TV kan installeren.

Model: QE55QN93CAT

Modelcode: QE55QN93CATXXN

Type No: QE55QN93C

Version No: 02 / QCQ9X / QN90CE-Q55CE$

S/N: 0ET13SEX100546Z

M.v.g. Jan Bruin

recj@familiebruin.nl

Nog geen voucher ontvangen?! 

• 1 reactie
  • 8 april 2025

Ik wil graag meedoen met de betatest.

Modelnummer: 

QE43QN90CATXXN

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 9 april 2025

R

Reijno

15 dagen geleden

Hi Tommie,

heb van jullie 2 maanden geleden een BETA TEST avtivation code ontvangen voor mijn SAMSUNG 32" The Frame om met ODIDO TV app te kunnen tv kijken. Echter de code bij invoer geeft probleem melding: FOUTCODE 1544202 not supported this model. Heb jullie mailtje gestuurd maar wordt niet op gereageerd. Vandaar dat ik het via deze weg probeer...Heb ik wel de juiste APP ontvangen voor mijn toestel?

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 april 2025
SZUtrecht schreef:
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@Erwin 054, ​@motormuis22, ​@FamvdTop, ​@nl2bzw, ​@Geertvw en ​@CeeGee, ik heb jullie een vouchercode opgestuurd. Mijn excuus voor de vertraging, het topic wordt vaak beantwoord en komt hierdoor achteraan in de lijst te staan.

Hey ​@BSpr, de Béta werkt alleen voor modellen na 2022.       

@Frans Breedijk, we hebben nog geen update over de foutmelding. Er is wel een nieuwe versie opgestuurd naar Samsung voor goedkeuring, dit kan echter minimaal 3 weken duren. Hopelijk wordt de versie goedgekeurd zodat we uit de Béta kunnen stappen. 

Hoezo heb ik geen code ontvangen? Ik zit nu ook al weken te wachten op tv. Eerst voordat jullie klantenservice me hierop wees en nu zit ik hier weer in de wachtkamer... 

Joehoe is daar iemand? Ik wacht nu al weken op een code en maanden op een oplossing. Plak anders even een Post-it op je bureau dat jullie dit forum in de gaten houden. Dit is wel vrij absurd aan het worden.

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 1953 reacties
  • 12 april 2025

Hi allemaal, mijn excuses dat er geen reactie meer is geweest in dit topic. Ik geef jullie wel graag een update. Deze week zijn we begonnen met de uitrol van de nieuwe versie 2.0.5184 voor de 2022 en 2023 modellen. Zodra deze ook beschikbaar komt voor de 2024 modellen, laten we dit weten. Voor nu staat de beta ook even op on hold omdat de uitrol versie dezelfde is als de beta versie. Laten jullie weten hoe het gaat met de nieuwe versie? We zijn benieuwd!

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 12 april 2025
Demi van Odido schreef:

Hi allemaal, mijn excuses dat er geen reactie meer is geweest in dit topic. Ik geef jullie wel graag een update. Deze week zijn we begonnen met de uitrol van de nieuwe versie 2.0.5184 voor de 2022 en 2023 modellen. Zodra deze ook beschikbaar komt voor de 2024 modellen, laten we dit weten. Voor nu staat de beta ook even op on hold omdat de uitrol versie dezelfde is als de beta versie. Laten jullie weten hoe het gaat met de nieuwe versie? We zijn benieuwd!

Dus drie weken geleden kreeg iedereen een code, werd ik als enige wachtende vergeten, en nu moet ik weer wachten tot nader order? 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 14 april 2025

@SZUtrecht Oprecht sorry dat we jouw bericht over het hoofd hebben gezien, dat is echt niet de bedoeling geweest! 

Als het goed is, kan je nu zelf ook gebruikmaken van de Beta versie, omdat deze nu live is uitgerold. Alleen voor de modellen van 2024 geldt dit nog niet. Zodra we hier meer over weten, delen we dit uiteraard gelijk. 

Mocht je nog vragen hebben of kan ik ergens anders bij helpen. Laat je het mij dan weten? Ik ben er voor je! 

• is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 14 april 2025
SZUtrecht schreef:
Demi van Odido schreef:

Dus drie weken geleden kreeg iedereen een code, werd ik als enige wachtende vergeten, en nu moet ik weer wachten tot nader order? 

Ik kreeg twee keer over een niet werkende code. Dus of je daar nou zo blij mee moet zijn?

En leuk dat ​@Demi van Odido en ​@Teresa van Odido eindelijk eens reageren, maar blijkbaar wordt overal overheen gelezen? ​@Tommie van Odido reageert in ieder geval niet op berichten dat de code niet werkt, voor de rest reageert niemand ook maar ergens op.

Maar inmiddels heeft mijn t.v. op een of andere manier de nieuwste Odido-t.v. app gekregen (niet meer de lijst met opnames, maar de ‘icoontjes’. Vond de lijst makkelijker, maar ok). Tot nu toe werkt het. Opnames worden gewoon afgespeeld, live t.v. doet het tot nu toe ook.

Dus laat de beta-test code maar zitten voor nu. 

• 1 reactie
  • 19 april 2025

Dus ik begrijp dat ik met mn Samsung QE85Q60DAUXXN niet normaal live tv kan kijken. Net 3 dagen in huis en meteen al een niet werkende app. Graag wil ik een oplossing voor het probleem.

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 22 april 2025
Luuk Willems schreef:

Update vanaf 20-04:

De TV App is weer helemaal van't padje… App verwijdert → Opnieuw geinstalleerd, niks geholpen.

=Ik kan helaas niet normaal TV kijken. Hij laad geen enkel programma ‘er gaat iets mis, probeer je het nog een keer?’ staat er overal.. Soms is er opeens geluid, dan even beeld 5 sec en weer zwart. Dan weer  … (drie puntjes in beeld), dan weer ‘probeer het nog een keer’.. Verschrikkelijk irritant. Probeer de hele tijd… maar geen enkel ef

Mijn eigen work-around: 

1. Pauze zetten
  2. 20 sec terug spoelen
  3. Dan kijken, dan kan ik een programma kijken

Live kijken kan simpelweg niet meer.. Hoor graag hoe dit zit en wanneer dit opgelost wordt? 
Hoop dat er reactie komt binnen enkele dagen. Thanks in advance!

Modelcode: QE55QN85BATXXN

• is een Top Poster
  • 13 reacties
  • 22 april 2025
Luuk Willems schreef:
Luuk Willems schreef:

Update vanaf 20-04:

De TV App is weer helemaal van't padje… App verwijdert → Opnieuw geinstalleerd, niks geholpen.

=Ik kan helaas niet normaal TV kijken. Hij laad geen enkel programma ‘er gaat iets mis, probeer je het nog een keer?’ staat er overal.. Soms is er opeens geluid, dan even beeld 5 sec en weer zwart. Dan weer  … (drie puntjes in beeld), dan weer ‘probeer het nog een keer’.. Verschrikkelijk irritant. Probeer de hele tijd… maar geen enkel effect.

Mijn eigen work-around: 

1. Pauze zetten
  2. 20 sec terug spoelen
  3. Dan kijken, dan kan ik een programma kijken

Live kijken kan simpelweg niet meer.. Hoor graag hoe dit zit en wanneer dit opgelost wordt? 
Hoop dat er reactie komt binnen enkele dagen. Thanks in advance!

Modelcode: QE55QN85BATXXN

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen