Skip to main content

Odido, nooit aan beginnen

Toon eerste reactie

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

@JohanvanR Ik snap goed dat je hierdoor het vertrouwen verliest, sorry hiervoor. Ik zal extra mijn best doen om dit gevoel voor je weg te nemen. Dit moet worden opgelost! 

Ik heb zojuist een terugkoppeling ontvangen van mijn collega en zij geven aan dat het onderzoek loopt. Nog eenmaal dubbel checken, je hebt de Smart TV app gedownload op de Chromecast toch? Niet de Odido Online TV app? 

Daarnaast heb ik je voor nu een Mediabox gestuurd, zodat je in ieder geval ongestoord TV kan kijken. Dat is wel zo fijn toch?! Uiteraard heb ik de kosten voor de eerste 2 maanden vergoed, zodat je dit tijdens het onderzoek kan testen. Houd er rekening mee dat dit bedrag in 1 keer wordt verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog iets voor je kan doen?

• is een Top Poster
  • 6 maart 2025

Beste Teresa,

Ik heb de Odido TV app niet direct op mijn smart TV geïnstalleerd maar gebruik om mijn smart TV nog "smarter" te maken de Google Chromecast. Hoop dat ik het zo duidelijk heb verwoord. 

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hoi ​@JohanvanR, helemaal duidelijk! Dan staat het correct in het ticket dat is doorgezet. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie zondag! ☀

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen