Hi @RW_Cat, @BeMu en @annemiek260, heel goed dat jullie je hier melden! Allereerst: een heel gelukkig nieuwjaar. Wat gek dat de zender opeens is verdwenen, want dit zou inderdaad niet moeten. Ik ga jullie hier dan ook graag mee helpen, zodat de zender hopelijk weer zo snel mogelijk te bekijken is.
Allereerst ben ik jullie verbinding onder de loep gaan nemen en ik zie dat het modem al bijna een maand onafgebroken aan staat @annemiek260. Ook bij jou zie ik dat het modem zo'n 50 dagen onafgebroken aan staat. Zouden jullie een zogenoemde powerflip willen uitvoeren? Dit doe je als volgt:
Wil je het modem en de TV Box van de stroom halen? Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na twintig seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.
Aan de hand van jouw e-mailadres @RW_Cat kan ik jammer genoeg geen abonnement vinden. Zou je mij een privébericht willen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan kan ik ook jouw verbinding checken. Heel fijn om te lezen dat jij al meerdere stappen hebt uitgevoerd, merci. Graag wil ik dubbelchecken of het juiste tv-klantnummer wordt gehanteerd. Zou je in hetzelfde privébericht ook jouw tv-klantnummer kunnen sturen? Dan kan ik checken of dit de juiste is.
Als blijkt dat de powerflip bij jullie ook niet heeft geholpen @annemiek260 en @BeMu, zouden jullie mij dan ook middels een privébericht kunnen voorzien van jullie tv-klantnummer? Hieronder staat hoe je dit kunt vinden:
- Menu > Instellingen
- Systeeminformatie > Klantnummer
Tot slot wil ik nog kijken of de zender wellicht als 'favoriet’ is gemarkeerd bij jullie. Dit kan de boosdoener zijn als een zender niet te zien is. Je controleert dit als volgt;
- Menu-knop
- Ga naar Instellingen > Favorieten
Als je de knop ‘activeer alle zenders’ ziet, dan staat de favorieten functie aan. Deze kan dan worden uitgeschakeld en ik hoop dat de zender dan weer te zien is. Als de knop ‘activeer favorieten’ in beeld staat, dan staat de functie al uit. Kunnen jullie hiermee uit de voeten? Bedankt voor de moeite alvast. Ik wil dit zo snel mogelijk voor jullie fixen, dus ik hoor het graag van jullie! 💪