Telkens als de tv heeft uitgestaan en weer inschakel krijg ik de melding "geen signaal". Ook tijdens het tv kijken krijgen we een melding geensignaal en blauw beeld. Sinds we interactieve tv hebben van t-mobile heeft deze nooit goed gewerkt.
melding geen signaal op TV
Beste antwoord door Jason van Odido
Hoi
Hoe lang speelt dit TV-probleem al? Ik heb een lijnmeting uitgevoerd en kom geen gekke dingen tegen, je verbinding ziet er top uit dus daar lijkt de oorzaak in eerste instantie niet te liggen. Wat me opvalt is dat er behalve de TV Box nog een extern apparaat aangesloten is op de TV-verbinding, is dit een spelcomputer toevallig? Zo ja: hoe is dit apparaat verbonden met het modem en de TV? Verder heb ik de streamkwaliteit bekeken en zie ik een maximaal kwaliteitsverlies van 0,25 procent, dat is extreem weinig. Dit wil allemaal niet zeggen dat jij geen beeldverlies ondervindt, maar meer dat we de kern elders aan de lurven moeten trekken.
Het modem en de box heb je al herstart zie ik, goed bezig! Zou je de Media Converter eens van de stroom willen halen gedurende 20 seconden? De converter is het zwartgrijze doosje dat het FTU (Glasvezelaansluitpunt) verbindt met het modem:

Je bent sinds kort overgegaan op het nieuwe TV-platform, ervaar je sindsdien pas de beeldproblemen? Ik ga er niet van uit omdat je in je originele post aangeeft dat het sinds Interactieve TV al niet goed werkt, maar voor de zekerheid een dubbele check. We ontvangen namelijk enkele meldingen dat bij een klein aantal gebruikers het beeldprobleem qua vastlopen en haperen pas begonnen is sinds de introductie van T-Mobile TV.
Heb je zoals
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.