Skip to main content

Feedback nieuwe TV Anywhere

Feedback nieuwe TV Anywhere
Toon eerste reactie

337 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9043 reacties
  • 4 juni 2022

Met de tvbox heeft T-Mobile de meeste ervaring. Is tegenwoordig een klein kastje. Ik zou dat kiezen.


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7981 reacties
  • 4 juni 2022
Meneertje van der Meertje schreef:

Goedemorgen. Ik zit eraan te denken om de overstap naar tmobile thuis te maken. Tv kijken zonder decoder. Hoe ervaren jullie de beeldkwaliteit op androidtv of appletv? Of gaan jullie toch voor de kwaliteit van een decoder?

Alvast bedankt.

Goedemorgen @Meneertje van der Meertje ik maak gebruik van de app op mijn smartTV en boven heb ik een Google Chromecast met Google TV - Multimediaspeler - 4K  op een oude Samsung aangesloten.

De eerste 3 maanden had ik de boxen van TMT ik zie er weinig verschil in! Je maakt gebruik van je eigen afstandsbedieningen.

Ben dus erg tevreden over de het beeldkwaliteit.(ook Apple TV gebruikt de kwaliteit is net zo goed)


Wat ik mis via de app is de tijd onder de programma lijst als je door wil scrollen, je moet de gids erbij pakken om te zien hoe laat een programma is afgelopen. Maar ondanks dat ben ik erg tevreden Kijken zonder Boxen is een prettige bijkomstigheid en scheelt je stroom.
Veel succes met je keuze

Fijn weekend


  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 14 november 2022

Opnieuw in moeten loggen na een aantal minuten - Er is vandaag (6 nov 2020) een nieuwe web client live gezet op t-mobiletv.nl. Hiermee is het probleem opgelost.

Ik hoef niet opnieuw in te loggen, maar ik moet wel elke 5 a 10 minuten de zender opzoeken en het programma weer aanklikken op de PC in de browser (Chrome en Edge (ook chromium based) en ook Firefox) om dat de stream gewoon wegvalt en het schermgebied grijs wordt. Dit lijkt alleen te gebeuren als je “live” kijkt, niet als een programma reeds afgelopen is en je kijkt terug. Dus ik moet dan eerst wachten to het programma compleet afgelopen is , en dan kan ik het pas kijken.

Aangezien het al sinds ik T-mobile heb zo is (niet op de app op TV, alleen op de webpage in de browser op de PC !), vermoed ik dat er een foutje in de programmering van de webpagina zit wat betreft een PHP time-out of iets dergelijks, of een dhcp lease probleem in de router of iets dergelijks..

Ik was overgestapt op T-Mobile omdat ik een soortgelijk probleem had met Ziggo, die website was ook een drama, ik kijk graag TV op mijn 2e PC.

iemand enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken en of er een oplossing voor is, of wat ik zou moeten doen om te diagnosticeren waar het aan kan liggen ?

Zoals ik al zei is het niet als ik terugkijk, alleen met Live TV in de browser..


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 17 november 2022

Hi @Marcurios, hartstikke bedankt dat je deze feedback deelt! Ik heb dit voor je doorgezet en laat het aan je weten als ik hier een terugkoppeling op heb gekregen. Zelf ben ik een paar dagen vrij en ben ik er woensdag weer. Hopelijk kan ik je dan meer vertellen. Ik houd je op de hoogte! 😊


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 1 december 2022

Hi @Marcurios, ik wil je graag laten weten dat we een onderzoek gaan indienen voor het issue dat je hebt beschreven! Jouw issue heb ik onlangs doorgezet en ik heb teruggekregen dat je dit niet hoort te ervaren. Hier gaan we dan ook zo snel mogelijk iets aan doen. Als je op de volgende vragen terug kunt komen, dan kan ik graag verder voor je aan de slag. Heb je ook al geprobeerd om de browser(s) helemaal af te sluiten en opnieuw op te starten? Ervaar je dit probleem ook bij andere websites of enkel wanneer je TV Anywhere via jouw PC kijkt? Ervaar dit daarnaast ook op andere apparaten of kijk je enkel op de PC? Ook hoor ik graag of je via de wifi kijkt of via de bekabelde verbinding. Dankjewel alvast voor de moeite. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 27 maart 2023

Laatste week heb zowel ik als mijn vrouw op onze iPhone 12 Pro en iPhone 13 Pro met de laatste versie van iOS problemen met de app. Programma’s zijn vaak niet fullscreen te bekijken, er verschijnt dan een kleine melding in beeld. Soms werkt het ook wel gewoon. Zien wij iets over het hoofd of is dit een bekend probleem?

 


Cal van Odido
Forum|alt.badge.img+4
  • Oud Moderator
  • 3618 reacties
  • 28 maart 2023

Hoi @michelsmit, fijn dat je hier melding van maakt, ik breng graag jullie kijkplezier terug! Ik zie dat de TV Anywhere App aangeeft ‘tik om te ontgrendelen’, ik neem aan dat jullie al gecontroleerd hebben dat rotatievergrendeling uit staat? Dit is een optie die je iPhone aanbiedt zodat het scherm enkel rechtop blijft staan en niet ongewild gaat draaien. Meer informatie hierover lees je op de website van appletips: Draaien in- of uitschakelen.

Zo niet, ervaar je dit ook met andere video apps, zoals Youtube? Heb je ook een Android telefoon waarop je dit probleem ervaart?

Ik ben benieuwd en dit is vast en zeker snel voor je op te lossen! 😃


TMTV
Super User
Forum|alt.badge.img+6
  • Odido Superuser
  • 1800 reacties
  • 28 maart 2023

@michelsmit Als je op de video drukt terwijl deze afspeelt, verschijnt rechtsonder een icoontje om in full-screen te kijken.


  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 5 februari 2025


Hopelijk kunnen jullie dit doorvoeren…


Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 81 reacties
  • 6 februari 2025

Goedemorgen ​@meedenkertje078, een beste mozaïekpuzzel lijkt het wel, Begrijpelijk dat je daar niet op zit te wachten tijdens het TV kijken! Ik heb een collega ook direct naar haar minigids laten kijken, alleen ervaart zij dit niet. Ik wil daarom graag een aantal stappen met je doorlopen!

  • Ervaar je dit alleen via de app of ook op de Mediabox? Welke app gebruik? Voor je Smart TV of mobiele apparaten?
  • Op welke apparaten ervaar je dit probleem?
  • Ervaar je dit alleen bij de minigids of ook wanneer je TV kijkt? En bij welke zenders/programma's doet dit probleem zich voor?
  • Heb je de app al een keer verwijderd en opnieuw gedownload?

Ik hoor graag van je!


  • is een King Poster
  • 28 reacties
  • 8 februari 2025

@Demy van Odido nevermind er was toch geen probleem met jullie Tv Box..

Nadat jullie mediabox van het stroom had afgehaald, deed hij weer normaal.

 


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4249 reacties
  • 9 februari 2025

@meedenkertje078 Geweldig, dat is fijn om te lezen! 😀

Mocht je ooit nog eens ergens tegen aan lopen, trek je dan gelijk aan de bel? Ik sta paraat om te helpen waar nodig! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen