Skip to main content
Beantwoord

espn totaal besteld maar nog niet gekregen

• 26 september 2023
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

Krullenbol

Hoi hoi, ik heb afgelopen zondag Espn totaal besteld maar mijn bestelling blijft hangen op ontvangen. Wat is daar aan te doen?

Beste antwoord door Krullenbol

Tommie van Odido schreef:

Hey @Krullenbol, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Omdat er geen telefoonnummer gekoppeld was aan je Internet + TV abonnement, liep je bestelling niet goed door. Ik heb dit meteen voor je aangepast en handmatig de bestelling door laten lopen. Binnen enkele minuten moet je ESPN kunnen bekijken. Alvast veel kijkplezier! 

Hij werkt! Dank je wel

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14078 reacties
  • 27 september 2023

Hey @Krullenbol, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee. Omdat er geen telefoonnummer gekoppeld was aan je Internet + TV abonnement, liep je bestelling niet goed door. Ik heb dit meteen voor je aangepast en handmatig de bestelling door laten lopen. Binnen enkele minuten moet je ESPN kunnen bekijken. Alvast veel kijkplezier! 

Krullenbol
  • Auteur
  • Debutant
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hey @Krullenbol, welkom op onze Community!

Hij werkt! Dank je wel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen