ik lees in verschillende topics dat veel andere Odido gebruikers hier last van hebben, maar de oplossing kan ik niet vinden. wie kan mij helpen?
Beantwoord
Beeld en geluid lopen niet synchroon
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi
- Komt dit probleem voor op één TV Box of heb je hier op beide TV Boxen last van?
- Sinds wanneer heb je last van dit probleem?
- Komt het voor bij live tv kijken, bij terugkijken, bij opnemen of bij alles?
- Op welke zenders komt dit probleem voor?
- Heb je voor mij een datum en een tijdstip waarop het beeld en het geluid niet synchroon liepen? En welk programma was je op dat moment aan het kijken?
- Speelt het probleem ook bij andere apps zoals bijvoorbeeld Netflix of Videoland?
Zodra al deze vragen zijn beantwoord, kan ik het gelijk voor je doorzetten naar mijn collega's die dit voor je zullen onderzoeken. Ik zie je bericht graag tegemoet komen!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.