Skip to main content

traag internet klik&klaar sinds storingen in rotterdam

Sinds de landelijke storingen/kapotte kabel door werkzaamheden, is onze klik en klaar internet snelheid gekelderd. Waar dit eerst rond de 600 mbit en hoger lag (afhankelijk van het moment van de dag) is dit nu naar een schamele 35 - 60 mbit gegaan.

is hier een verklaring voor? Zijn er nog herstelwerkzaamheden bezig na de kabelbreuk? Ben zeer benieuwd naar de redenen.

omgeving rotterdam noord.

Uitgelichte reactie

26 juni 2025

Al een modem herstart gedaan? Dat kan helpen.

Al gekeken op de storingskaart? https://www.odido.nl/netwerk/dekking

Op bepaalde plekken in R'dam problemen.

Anders een probleem op je adres even melden via dezelfde website. Dan gaat een techneut kijken.

2 reacties

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 574 reacties
  • 26 juni 2025

Al een modem herstart gedaan? Dat kan helpen.

Al gekeken op de storingskaart? https://www.odido.nl/netwerk/dekking

Op bepaalde plekken in R'dam problemen.

Anders een probleem op je adres even melden via dezelfde website. Dan gaat een techneut kijken.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 15 reacties
  • 27 juni 2025

Hi Walter,

Bedankt voor je reactie.

ik heb hier sinds vorige week last van en nu sta ik op met een snelheid van 300 mbps, dus dat is hoopvol, ik weet alleen niet of het aan de volgende dingen ligt die ik heb gedaan:
al meerdere malen modemreset uitgevoerd, dit heeft geen effect. 
heb de dns aangepast naar cloud flare.

er lijkt geen storing te zijn bij mij in de buurt, zou kunnen dat dit afgelopen week wel was maar kon dit niet zien op de kaart omdat die niet goed werd weergegeven.

voor nu lijkt het dus goed te gaan, ik kijk het even aan komende dagen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen