Skip to main content

dns instelling op NR5307

• is een King Poster
  • 39 reacties

Ondanks een registratie bij Dyndns krijg ik het niet voor elkaar om DNS in stellen op de router NR5307

De Verificatie wordt geweigerd.

Wat doe ik verkeerd?

Statisch DNS is aangepast.

Tijd is gechecked.

Inloggegevens DYNDNS kloppen ook.

Uitgelichte reactie

16 juni 2025

Ivens54 schreef:

Ondanks een registratie bij Dyndns krijg ik het niet voor elkaar om DNS in stellen op de router NR5307

Ga je $55 betalen voor die service? Of had je die al langer? Er zijn ook gratis diensten zoals duckdns.

Heeft ie de IP wel bijgewerkt (omdat er wel een laatst bijgewerkte datum staat)? Misschien kan bijwerken alleen als de IP gewijzigd is.

Ik kom wel wat topics tegen met “not accepted” voor DynDNS maar zie niet zo snel een oplossing.

5 reacties

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1759 reacties
  • 16 juni 2025
Ivens54 schreef:

Ga je $55 betalen voor die service? Of had je die al langer? Er zijn ook gratis diensten zoals duckdns.

Heeft ie de IP wel bijgewerkt (omdat er wel een laatst bijgewerkte datum staat)? Misschien kan bijwerken alleen als de IP gewijzigd is.

Ik kom wel wat topics tegen met “not accepted” voor DynDNS maar zie niet zo snel een oplossing.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 39 reacties
  • 16 juni 2025
rvk01 schreef:
Ivens54 schreef:

Dyndns is gratis.

Ip is wordt direct aangepast.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1759 reacties
  • 16 juni 2025
Ivens54 schreef:

Dyndns is gratis.

Zover ik weet is DynDNS niet gratis maar heeft een 7 dagen uitprobeertermijn. Van wat ik in ieder geval kan vinden van DynDNS.

Maar goed… als je IP wel direct aangepast wordt lijkt het dus wel te werken.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 39 reacties
  • 16 juni 2025

Ook bij Duck 

rvk01 schreef:
Ivens54 schreef:

Dyndns is gratis.

Zover ik weet is DynDNS niet gratis maar heeft een 7 dagen uitprobeertermijn. Van wat ik in ieder geval kan vinden van DynDNS.

Maar goed… als je IP wel direct aangepast wordt lijkt het dus wel te werken.

Ook bij het gratis Duckdns heb ik hetzelfde (verificatie) Probleem.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • 1759 reacties
  • 16 juni 2025

Ik neem aan dat je dan de NA voor gebruikersnaam en wachtwoord hebt gebruikt, alsook custom ddns en de complete registratie url e.d. (zoals in verschillende topics staat) anders moet je dat even aangeven.

Dan lijkt het erop dat er bij de implementatie misschien toch nog iets mis is bij deze wijziging. Bij de standaard Zyxel voor vast internet gaat het in ieder geval wel goed.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen