Skip to main content
Beantwoord

geen internet klik en klaar

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Sinds vanochtend geen internet op mijn klik en klaar kastje. Nooit problemen gehad. Blauw lampje knippert. Wijst op sim kaartje niet herkennen. Opnieuw geΓ―nstalleerd, reset gedaan. Niets helpt. Wat nu?

Beste antwoord door Teresa van Odido

Roger305 schreef:

Probleemloos hier 

Darade schreef:

Geen problemen nu πŸ‘πŸΎ

​@Roger305 β€‹@Darade Er speelde gister inderdaad een algemeen probleem met ons 5G-netwerk, dit heeft ook invloed gehad op Klik&Klaar Internet. Gelukkig zijn de problemen inmiddels verholpen! πŸ˜Š Ervaren jullie dit ook zo?

Mocht je vragen hebben of kan ik nog ergens bij helpen? Schroom niet om het te vragen. Ik sta voor jullie klaar! 

Bekijk origineel

6 reacties

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8056 reacties
  • 22 mei 2025

Wat nu ​@Roger305 Vul zoveel mogelijk je profiel in (zie mijn onderschrift) zodat de moderators je gemakkelijker herkennen en kunnen helpen.

Groetjes! 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 22 mei 2025

Woon je in Maastricht ​@Roger305 ? Ik heb dezelfde probleem. 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 22 mei 2025

Landgraaf. Maar probleem schijnt in grote delen van het land te zijn 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4415 reacties
  • Antwoord
  • 23 mei 2025
Roger305 schreef:

Probleemloos hier 

Darade schreef:

​@Roger305 β€‹@Darade Er speelde gister inderdaad een algemeen probleem met ons 5G-netwerk, dit heeft ook invloed gehad op Klik&Klaar Internet. Gelukkig zijn de problemen inmiddels verholpen! πŸ˜Š Ervaren jullie dit ook zo?

Mocht je vragen hebben of kan ik nog ergens bij helpen? Schroom niet om het te vragen. Ik sta voor jullie klaar! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 23 mei 2025

Probleemloos hier 

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 23 mei 2025

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen