Skip to main content
Beantwoord

Klik en klaar opzeggen


Hoe kan ik mijn klik & klaar abonnement online opzeggen?

In het overzicht van mijn abonnement is die mogelijkheid er niet.

Beste antwoord door rvk01

Werkt de link op deze pagina niet?

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/opzeggen-of-verlengen

Dus deze https://www.odido.nl/mijn/klik-en-klaar/opzeggen

Helaas verwijzen ze je bij opzeggen vaak weer door naar de telefoon. Dat is tegen de regels van de ACM maar Odido is zo hardnekkig dat ze dat blijven doen.

 

 

Bekijk origineel

9 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

waarom (als je wilt niet antwoorden doe niet)

 


rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1463 reacties
  • Antwoord
  • 16 mei 2025

Werkt de link op deze pagina niet?

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/opzeggen-of-verlengen

Dus deze https://www.odido.nl/mijn/klik-en-klaar/opzeggen

Helaas verwijzen ze je bij opzeggen vaak weer door naar de telefoon. Dat is tegen de regels van de ACM maar Odido is zo hardnekkig dat ze dat blijven doen.

 

 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 16 mei 2025
rvk01 schreef:

Werkt de link op deze pagina niet?

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/opzeggen-of-verlengen

Dus deze https://www.odido.nl/mijn/klik-en-klaar/opzeggen

Helaas verwijzen ze je bij opzeggen vaak weer door naar de telefoon. Dat is tegen de regels van de ACM maar Odido is zo hardnekkig dat ze dat blijven doen.

 

 

Super bedankt, het is gelukt om het abonnement stop te zetten!

De tweede link die je gestuurd hebt werkt.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 16 mei 2025
totaleslimmekind schreef:

waarom (als je wilt niet antwoorden doe niet)

 

De eerste 1,5e maand heb ik stabiel internet gehad via klik & klaar. IPTV werkt echter na verloop van tijd merkte ik dat de snelheid minder werd tot een niveau dat ik geen TV meer kon kijken op bepaalde momenten. 


Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8057 reacties
  • 16 mei 2025

Goedenavond ​@Tinus_077 Je kan in je eigen account opzeggen en wachten op de bevestigingsmail. Vergeet niet dat je een maand opzegtermijn hebt.

klik Hier of bel via 0800-0092. Morgen zijn ze van 9.00 tot 17:30 open

Vul ondertussen al je gegevens in (zie mijn onderschrift) zodat de moderators kunnen meekijken.

Fijn weekend.

 


Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 380 reacties
  • 16 mei 2025
Tinus_077 schreef:
totaleslimmekind schreef:

waarom (als je wilt niet antwoorden doe niet)

 

De eerste 1,5e maand heb ik stabiel internet gehad via klik & klaar. IPTV werkt echter na verloop van tijd merkte ik dat de snelheid minder werd tot een niveau dat ik geen TV meer kon kijken op bepaalde momenten. 

Een herstart van het klik en klaar modem zou dit voor de korte termijn moeten oplossen. Dit is ook een bekend probleem en er wordt door Odido en Zyxel aan gewerkt. Ik heb er ondertussen al een mand geen last meer van.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 17 mei 2025
walter.v.l schreef:
Tinus_077 schreef:
totaleslimmekind schreef:

waarom (als je wilt niet antwoorden doe niet)

 

De eerste 1,5e maand heb ik stabiel internet gehad via klik & klaar. IPTV werkt echter na verloop van tijd merkte ik dat de snelheid minder werd tot een niveau dat ik geen TV meer kon kijken op bepaalde momenten. 

Een herstart van het klik en klaar modem zou dit voor de korte termijn moeten oplossen. Dit is ook een bekend probleem en er wordt door Odido en Zyxel aan gewerkt. Ik heb er ondertussen al een mand geen last meer van.

Helaas was dat vaak bij mij niet het geval. Een speedtest liet zien dat ook na een herstart van het modem er een downloadsnelheid van slechts 2 - 10 Mbit was. Andere momenten lag de downloadsnelheid veel hoger waardoor er geen probleem was. Het bereik was op de momenten van de trage download goed alleen de snelheid bleef achter.


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2377 reacties
  • 18 mei 2025

Hoi ​@Tinus_077, ik heb het direct nagekeken voor je! Ik zie dat je abonnement correct is opgezegd per 16 juni 2025. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 18 mei 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Tinus_077, ik heb het direct nagekeken voor je! Ik zie dat je abonnement correct is opgezegd per 16 juni 2025. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Ik sta voor je klaar! 

Hoi ​@Ishana van Odido,

Bedankt voor het nakijken en goed om te weten dat het abonnement correct is opgezegd!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen