Skip to main content
Beantwoord

Retour wifi punten worden niet verwerkt

Hallo Odido,

na een hoop telefoontjes over dit onderwerp toch maar een topic. Door een hoop rompslomp met het klik en klaar modem is er uiteindelijk een nieuw abonnement gestart ivm nieuw modem. Hier is een medewerker vergeten om wifi punten toe te voegen waardoor dit allemaal achteraf moest. Lang verhaal kort, het modem is geretourneerd, en uiteindelijk na een hoop contact ook de wifi punten. Alleen nu zijn de wifi punten nog niet retour gezet in het systeem, waardoor er gedreigd wordt met een boete. Kan dit gefixt worden? Gegevens en track staan in mijn profiel. 

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Buitengebied050, dit duurt inderdaad erg lang, ik zie dat hij ook blijft hangen. Ik heb daarom de boete kwijtgescholden, deze wordt nu niet uitgestuurd. De communicatie zal nog wel door blijven lopen, dit komt omdat dit nog niet gekoppeld is aan het systeem van het kwijtschelden van de boete maar in de werkelijkheid zal hij niet worden uitgestuurd. Je kunt de e-mails dus als niet verzonden beschouwen!  

Bekijk origineel

3 reacties

Demi van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-Moderator | Internet + TV
  • 1995 reacties
  • 10 mei 2025

Hi ​@Buitengebied050, super fijn dat je het retour hebt gestuurd en de track&trace in je profiel hebt gezet! Ik heb meteen voor je gekeken en ik zie in de track&trace dat het pakket nog onderweg is naar ons en in het sorteerproces zit. Vandaar dat je dan ook de herinnering hebt ontvangen. Zodra het helemaal bij ons binnen en verwerkt is, wordt de retour automatisch verwerkt. Maak je absoluut geen zorgen, je hebt alles netjes geretourneerd. Mocht het uiteindelijk zo zijn dat je toch de boete ontvangt, laat het ons hier dan direct weten. We kunnen dan de direct de boete kwijtschelden of een vergoeding hiervoor aanmaken. Wel zo eerlijk natuurlijk! Op dit moment is dit nog niet mogelijk omdat er geen boete nog in het systeem staat. Het is voor nu dan ook nog even afwachten of dit nog komt. Weet je zo voldoende? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 12 mei 2025

@Demi van Odido het klinkt logisch. Maar ik heb er weinig vertrouwen in. Het pakket is inmiddels ruim 3 week geleden geretourneerd, en in jullie systeem staat dat ik geen dagen meer heb om het terug te sturen. 
Het lijkt mij het meest logisch als jullie op de knop drukken in het systeem dat het pakket is ontvangen/verwerkt. Achteraf een boete crediteren is alleen maar meer rompslomp voor iedereen lijkt mij…

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14555 reacties
  • Antwoord
  • 13 mei 2025

Hey ​@Buitengebied050, dit duurt inderdaad erg lang, ik zie dat hij ook blijft hangen. Ik heb daarom de boete kwijtgescholden, deze wordt nu niet uitgestuurd. De communicatie zal nog wel door blijven lopen, dit komt omdat dit nog niet gekoppeld is aan het systeem van het kwijtschelden van de boete maar in de werkelijkheid zal hij niet worden uitgestuurd. Je kunt de e-mails dus als niet verzonden beschouwen!  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen