Skip to main content

NPO start app: terugkijken hapert, live gaat goed

• is een Master Poster
  • 18 reacties

Ik heb een redelijke downloadsnelheid met K&K: 50-100 MB.

Live TV kijken via de NPO start/plus app gaat goed, maar terugkijken hapert voortdurend, soms meer, soms minder.

YouTube gaat dan weer soepeltjes.

Is hier een verklaring voor?

Uitgelichte reactie

7 mei 2025

Kan het apparaat waarop je kijkt de terugkijk stream wel aan? Het kan zijn dat terugkijken een ander video formaat is dan live tv. En daardoor kan het apparaat haperen als die te weinig rekenkracht heeft of geen goede ondersteuning van het formaat.

5 reacties

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 374 reacties
  • 7 mei 2025

Kan het apparaat waarop je kijkt de terugkijk stream wel aan? Het kan zijn dat terugkijken een ander video formaat is dan live tv. En daardoor kan het apparaat haperen als die te weinig rekenkracht heeft of geen goede ondersteuning van het formaat.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 8 mei 2025
walter.v.l schreef:

Eerder met kabelabonnement nooit storingen, dus tv kan de stream aan. En vandaag en gisteren loopt alles weer soepeltjes na een week of twee problemen. Mysterie…

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 374 reacties
  • 8 mei 2025

Misschien een storing of onderhoud in de buurt? Had je op de Odido storingskaart gekeken?

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 8 mei 2025
walter.v.l schreef:

Misschien een storing of onderhoud in de buurt? Had je op de Odido storingskaart gekeken?

Nee, kende ik niet. Zal ik volgende keer doen, dank voor de tip. Nu zegt de storingskaart op mijn iPad trouwens 403 Forbidden.

😅 storingskaart heeft storing.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 9 mei 2025
RSmit schreef:
walter.v.l schreef:

Nee, kende ik niet. Zal ik volgende keer doen, dank voor de tip. Nu zegt de storingskaart op mijn iPad trouwens 403 Forbidden.

😅 storingskaart heeft storing.

Met andere browser lukt het wel.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen