Skip to main content
Beantwoord

Klik&klaar + Extra Veilig Online

• 7 maart 2025
  • 7 reacties
  • 173 Bekeken

Tijdens het abonneren van Klik&Klaar werd er aangeboden om ook  Extra Veilig Online te kunnen gebruiken. Nu heb ik dat gedaan en blijkt dat  Extra Veilig Online  helemaal nog niet is geïntegreerd met klik&klaar internet. (net gebeld 07-03-2025)

Tevens blijkt dat het modem zelf al een virus scanner heeft en dan komt de vraag of dit überhaupt nog nodig is.

De App “ thuis veilig online” geeft ook de foutmelding (ook gelezen op andere topics) dat de modem niet gevonden kan worden. Nu zit ik wel met het probleem dat ik ook nergens deze kan uitzetten of afmelden want online op mijn account staat ook niks.

Kan iemand me hiermee eens helpen?

zit momenteel nog op de eerste maand met de korting, maar daarna… als ik al blijf *snelheid is wel goed download 250 to 300 upload sneller dan Ziggo tussen 40 en 75 ligt aan tijdstip)...

Bedankt.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Micmicbee, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Extra Veilig Online is een heel ander product dan Thuis Veilig Online. Extra Veilig Online wordt automatisch ingeschakeld als je het besteld. Dit draait dan op de 5G verbinding en kun je niet configureren daarom heeft het ook geen app. Hier lees je alles over Extra Veilig Online. Daarnaast is Extra Veilig Online gemakkelijk in/uit te schakelen in Mijn Odido

Bekijk origineel

7 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 9 maart 2025

Hi ​@Micmicbee, ik kan me goed voorstellen dat je niet wil betalen voor Extra Veilig Online als dit nog niet helemaal goed werkt met Klik & Klaar. Ik wil je hier dan ook graag mee verder helpen! Het klopt inderdaad dat je op dit moment Extra Veilig Online nog niet uit kan zetten via jouw Mijn Odido account. Omdat dit nog niet helemaal goed geïntegreerd is, is dit voor mij ook niet mogelijk. Wel kan je direct een nieuw Klik & Klaar modem aanvragen, zodra deze binnen is kunnen wij gelijk het huidige abonnement voor je stopzetten. Zo kom je niet zonder internet te zitten en kan je van het abonnement gebruikmaken zonder Extra Veilig Online! Laat je het me weten zodra je het nieuwe Klik & Klaar modem binnen hebt en ik deze voor je kan stopzetten? Wil je ook gelijk je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct voor je aan de slag gaan! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 maart 2025

Dag Nora,
ivm onderstaande?
Wat bedoel je met een nieuw modem aanvragen? hoe doe ik dat, of bedoel je een nieuw abbo aanvragen waardoor een nieuwe modem komt? en deze annuleren.

Eigenlijk zou het makkelijker kunnen namelijk door mijn factuur die Extra Veilig Online heeft staan niet te facturen de eerste maand is sowieso gratis dus nu is er geen issue, maar later wel.. Lijkt me veel makkelijker dan dat ik een nieuw abbo moet afsluiten jullie kosten hebben met opsturen en ik terwijl al de rest wel werkt zonder problemen, ik alles weer moet omgooien om mijn NAS etc aan de praat te krijgen met alle poort verbindingen etc..

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14631 reacties
  • Antwoord
  • 11 maart 2025

Hey ​@Micmicbee, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Extra Veilig Online is een heel ander product dan Thuis Veilig Online. Extra Veilig Online wordt automatisch ingeschakeld als je het besteld. Dit draait dan op de 5G verbinding en kun je niet configureren daarom heeft het ook geen app. Hier lees je alles over Extra Veilig Online. Daarnaast is Extra Veilig Online gemakkelijk in/uit te schakelen in Mijn Odido

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 11 maart 2025

Bedankt, nu begint het iets duidelijker te worden.

Simpele vraag dus nu, → is mijn Klik&klaar dus nu beveiligt met Extra Veilig online kan iemand dat bevestigen? (en hoe kan ik dit zelf testen of zien?)

→ Daarnaast is Extra Veilig Online gemakkelijk in/uit te schakelen in Mijn Odido.
Dit stuk werkt niet, gezien in mijn Odido onder beheer het pakket staat, maar de knop om uit te zetten is niet te klikken. wat dan weer inhoud dat ik het ook nooit kan uitzetten.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 15 juni 2025

Dag, we gaan nu de andere kant op.

Ik heb “ Thuis Veilig Online” : uit gezet om wat settings te testen, maar nu is er nergens een knop om deze weer aan te zetten. Hoe gaat dit? er is gewoon geen optie om dit te doen in mijn odidio.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14631 reacties
  • 16 juni 2025

Hey ​@Micmicbee, dat hoort wel te kunnen via Mijn Odido.

Kan je eens deze link proberen in een webbrowser? Als het goed is moet je dan Extra Veilig Online weer kunnen activeren! Laat je mij weten of dit gelukt is? Alvast bedankt. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 16 juni 2025

Werkt niet zit nergens een activatie knop. 
zie alleen de Amazon wifi en anderen maar nergens de thuis online gebeuren. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen