Skip to main content

klik en klaar opgezegd: Geen bevestigingsmail

• 1 februari 2025
  • 5 reacties
  • 91 Bekeken

Goedemjddag!

Recentelijk heb ik via de klantenservice een opzegging gedaan voor de klik en klaar die wij tijdelijk hadden ter overbrugging van aanlevering glasvezel

Nu hebben we 17 Januari eindelijk ons internet weer op orde en dacht ik de klik en klaar op te zeggen via de site. Maar helaas stond de klik en klaar niet in mijn overzicht, en het koppelen lukte niet.

Uiteindelijk heb ik een opzegging gedaan via de telefoon. De klantenservice medewerker gaf aan dat hij opgezegd is. Toen ik vroeg hoe we het terug moesten sturen kreeg ik van de medewerker te horen dat het uitgelegd word in de mail.

Deze is helaas nooit binnengekomen en sindsdien is het stil gebleven.

Mijn vraag is: hoe kan ik die klik en klaar terugsturen? 

Uitgelichte reactie

2 februari 2025

Hoi ​@JWiertz, ik wil het graag direct voor je nakijken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

5 reacties

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2395 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi ​@JWiertz, ik wil het graag direct voor je nakijken! Zou je voor mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van je rekeningnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik direct aan de slag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 2 februari 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi! Staan er ondertussen op! :)

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4414 reacties
  • 3 februari 2025

@JWiertz Super bedankt voor het sturen van de aanvullende gegevens. Ik help je natuurlijk graag verder! 

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad dat de opzegging in het systeem staat. Er loopt op dit moment echter een issue, waarbij het abonnement na opzegging doorloopt. Er wordt gelukkig hard aan gewerkt om dit op te lossen! 

Vooralsnog lijkt dit de reden waarom je nog geen opzeggingsbevestiging hebt ontvangen. Ik verwacht dat deze gelijk wordt uitgestuurd wanneer mijn collega’s het euvel hebben opgelost. 

Laat je het mij weten als ik in de tussentijd nog ergens bij kan helpen? Ik sta altijd paraat om verder te helpen! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 12 februari 2025

Goedemiddag Teresa, 

Superbedankt voor je bericht. Vorige week is er vanuit Odido telefonisch contact gezocht. Helaas net te laat met opnemen, dus maar direct teruggebeld (kreeg namelijk direct mail met een terugbelverzoek).

Werd geholpen door een vriendelijke vrouw die aangaf in hun systeem niks te kunnen zien. Na wat zoeken vond ze wel iets en heeft ze een terugbelverzoek achtergelaten voor de afdeling die me had gebeld.

Helaas is het sindsdien stil gebleven en wacht ik nog op een update. Is er al iets bekend?

Met vriendelijke groet,

Jochem

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • 14746 reacties
  • 13 februari 2025

Hey ​@JWiertz, ik heb de bevestiging handmatig verstuurd. Het abonnement zal per 22-02 opgezegd worden. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen