Eerder kon de helpdesk aan de telefoon me niet helpen, verwees me door naar de winkel waar ze weer terug verwezen. Ik wil de Odido abonnementen van mijn schoonvader beheren (mobiel en Internet thuis + vast bellen), maar ik kan geen abonnementen koppelen, ook niet terwijl er op mijn dasboard een abonnement klaar staat om te koppelen (geeft foutmelding: "Er gaat iets niet goed"). Als ik via de app inlog en een abonnement probeer te koppelen worden alle gegevens en het adres wel herkend, maar krijg ik als foutmelding: "Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker." Ik vermoed dat er meerdere mailadressen gekoppeld staan aan het adres van mijn schoonvader omdat ik van de helpdesk het advies had gekregen gewoon een nieuw account aan te maken. En anders is het mogelijk nog een Tele2 account (hij is onlangs overgezet)?
NB: Mijn schoonvader kan dit zelf allemaal niet oplossen, is al 83 en een digibeet. Hij woont niet in de buurt, dus ik heb geen toegang tot zijn mobiel, maar wel tot zijn mailadres en ik weet verder wel alle gegevens die nodig kunnen zijn.