Helaas kunnen zowel mijn partner als ik niet meer inloggen op de odido omgeving? We gaan verhuizen en willen klik en klaar internet aanvragen, maar als ik wil inloggen zegt hij ‘’vul uw mailadres in als gebruikersnaam’’. Dit heb ik ook gewoon..
Als ik op wachtwoord vergeten klik krijg ik netjes een link voor wachtwoord wijzigen, maar zodra ik het wachtwoord wijzig zegt hij dat de link niet meer geldig is. Ik kom dus helemaal niet verder..
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Hi @Roos95, bedankt voor dit topic en spannend dat je gaat verhuizen! Klik&Klaar is een goede keuze. Gaat dit om je mobiele Mijn Odido omgeving? Vreemd dat je het wachtwoord niet kan aanpassen. Was je altijd wel ingelogd? Laat mij weten om welk account (mobiel of Internet+TV) het gaat en vul jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel aan. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!
Hi @Roos95, bedankt voor dit topic en spannend dat je gaat verhuizen! Klik&Klaar is een goede keuze. Gaat dit om je mobiele Mijn Odido omgeving? Vreemd dat je het wachtwoord niet kan aanpassen. Was je altijd wel ingelogd? Laat mij weten om welk account (mobiel of Internet+TV) het gaat en vul jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel aan. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!
Fijn dat je mee wilt kijken! Ik heb zelf een mobiel account, en op mijn partners naam staat een mobiel account + internet en tv. Ik heb mijn gegevens ingevuld! Eerder stond ik via de app altijd gewoon online, alleen nu lukt het bij zowel de app als via de browser niet meer om in te loggen.
Hi @Roos95, wat super lief dat je dit ook gelijk voor je partner wil laten uitzoeken. Echter is het tegen de huisregels om ongevraagd een PB te sturen naar een moderator. Daarnaast mogen wij echt alleen de contractant verder helpen, hij kan dus hiervoor het beste zelf contact met ons opnemen, zodat we direct mee kunnen kijken!
Bedankt voor het aanvullen van je profiel, de geboortedatum komt alleen nog niet overeen met de geboortedatum die bij ons bekend is. Wil je dit nog aanpassen? Ook ben ik benieuwd of je hebt geprobeerd om via een ander apparaat of een andere browser in te loggen. Krijg je dan dezelfde foutmelding te zien? Zodra je profiel is aangepast, kan ik gelijk met je meekijken!
Nah! Ik kom er nu wel in via mijn MacBook! Ben echt al maanden bezig🤭 Dit is dus al gelukt. Ik ga het proberen voor mijn partner, en anders neemt hij alsnog contact op met jullie
@Roos95 Geweldig! 😀 Ik ben hartstikke blij om te lezen dat het is gelukt. Ik weet zeker dat dit bij jouw partner ook goed moet komen. Toch hulp nodig? Laat je partner dan aansluiten bij dit topic. Ik help met alle liefde verder!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.