Skip to main content
Beantwoord

Niet meer in kunnen loggen


  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Helaas kunnen zowel mijn partner als ik niet meer inloggen op de odido omgeving? We gaan verhuizen en willen klik en klaar internet aanvragen, maar als ik wil inloggen zegt hij ‘’vul uw mailadres in als gebruikersnaam’’. Dit heb ik ook gewoon..

Als ik op wachtwoord vergeten klik krijg ik netjes een link voor wachtwoord wijzigen, maar zodra ik het wachtwoord wijzig zegt hij dat de link niet meer geldig is. Ik kom dus helemaal niet verder..

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Roos95, bedankt voor dit topic en spannend dat je gaat verhuizen! Klik&Klaar is een goede keuze. Gaat dit om je mobiele Mijn Odido omgeving? Vreemd dat je het wachtwoord niet kan aanpassen. Was je altijd wel ingelogd? Laat mij weten om welk account (mobiel of Internet+TV) het gaat en vul jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel aan. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

Bekijk origineel

7 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3395 reacties
  • Antwoord
  • 25 mei 2025

Hi ​@Roos95, bedankt voor dit topic en spannend dat je gaat verhuizen! Klik&Klaar is een goede keuze. Gaat dit om je mobiele Mijn Odido omgeving? Vreemd dat je het wachtwoord niet kan aanpassen. Was je altijd wel ingelogd? Laat mij weten om welk account (mobiel of Internet+TV) het gaat en vul jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel aan. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 25 mei 2025

Fijn dat je mee wilt kijken! Ik heb zelf een mobiel account, en op mijn partners naam staat een mobiel account + internet en tv. Ik heb mijn gegevens ingevuld! Eerder stond ik via de app altijd gewoon online, alleen nu lukt het bij zowel de app als via de browser niet meer om in te loggen.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 25 mei 2025

Ik zal je nog even een pb sturen mer de gegevens van mijn partner, die loopt tegen hetzelfde probleem aan.


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1792 reacties
  • 26 mei 2025

Hi ​@Roos95, wat super lief dat je dit ook gelijk voor je partner wil laten uitzoeken. Echter is het tegen de huisregels om ongevraagd een PB te sturen naar een moderator. Daarnaast mogen wij echt alleen de contractant verder helpen, hij kan dus hiervoor het beste zelf contact met ons opnemen, zodat we direct mee kunnen kijken! 

Bedankt voor het aanvullen van je profiel, de geboortedatum komt alleen nog niet overeen met de geboortedatum die bij ons bekend is. Wil je dit nog aanpassen? Ook ben ik benieuwd of je hebt geprobeerd om via een ander apparaat of een andere browser in te loggen. Krijg je dan dezelfde foutmelding te zien? Zodra je profiel is aangepast, kan ik gelijk met je meekijken! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 26 mei 2025

Hoi,

 

Ik heb het aangepast.

Ik heb zowel op mijn telefoon als via mijn MacBook geprobeerd. Overal krijg ik dezelfde melding.


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 13 reacties
  • 26 mei 2025

Nah! Ik kom er nu wel in via mijn MacBook! Ben echt al maanden bezig🤭 Dit is dus al gelukt. Ik ga het proberen voor mijn partner, en anders neemt hij alsnog contact op met jullie


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4742 reacties
  • 27 mei 2025

@Roos95 Geweldig! 😀 Ik ben hartstikke blij om te lezen dat het is gelukt. Ik weet zeker dat dit bij jouw partner ook goed moet komen. Toch hulp nodig? Laat je partner dan aansluiten bij dit topic. Ik help met alle liefde verder!  


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen