Skip to main content
Beantwoord

Foutmelding bij het wijzigen van mijn rekeningnummer.

• 29 april 2025
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

In oudere topics gezien dat dit probleem makkelijk door een moderater opgelost kan worden. Na het versturen van een privébericht naar een moderator het verzoek gehad om dit probleem via een topic aan te kaarten i.p.v. via een bericht, dus bij deze.

Als het goed is heb ik de benodigde informatie toegevoegd op mijn profiel bij gegevens voor moderator.

Alvast bedankt voor de hulp!

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@JaccoW12, welkom op onze community!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik het rekeningnummer direct kunnen wijzigen voor je. Vanaf nu zullen de rekeningen worden afgeschreven van het IBAN-nummer in je profiel. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het gerust weten! 

Bekijk origineel

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14594 reacties
  • Antwoord
  • 30 april 2025

Hoi ​@JaccoW12, welkom op onze community!

Bedankt voor het invullen van je gegevens, hierdoor heb ik het rekeningnummer direct kunnen wijzigen voor je. Vanaf nu zullen de rekeningen worden afgeschreven van het IBAN-nummer in je profiel. Als ik je verder nog ergens mee kan helpen, laat het gerust weten! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen