Skip to main content
Beantwoord

Kan internet abonnement niet koppelen aan mijn Odido account

• 25 november 2024
  • 8 reacties
  • 89 Bekeken

Ik kan mijn (nieuwe) internet abonnement niet koppelen aan mijn Odido account, ik krijg enkel te zien dat mijn oude abonnement is beeindigd. Wanneer ik het nieuwe abonnement probeer te koppelen krijg ik de foutmelding: ‘Het is niet mogelijk dit mobiele nummer te koppelen.’

Doordat ik het abonnement niet kan koppelen loop ik klantvoordeel mis (i.c.m. met mijn mobiele abonnement bij Ben.)

Beste antwoord door thomhorlings

Bedankt, het koppelen is gelukt.

Bekijk origineel

8 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 26 november 2024

Hi ​@thomhorlings, welkom op onze Community!

Ik zie inderdaad dat het oude abonnement nog gekoppeld is. Deze heb ik nu ontkoppeld. Kan je kijken of het koppelen nu wel lukt?

• Auteur
  • 4 reacties
  • Antwoord
  • 26 november 2024

Bedankt, het koppelen is gelukt.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 27 november 2024

Fijn om te horen ​@thomhorlings

Tommie van Odido schreef:

Fijn om te horen ​@thomhorlings

Goedemorgen, 

Ik ben inmiddels verhuisd en heb hierdoor een nieuw contract bij Odido. Een vergelijkbaar probleem doet zich voor. In mijn account krijg ik enkel mijn oude internet contract te zien van het oude adres. En niet het contract op mijn nieuwe adres. Hoe kan ik dit oplossen?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 24 maart 2025

Hey ​@thomhorlings, dat moeten we gaan oplossen!

Zou je jouw postcode, huisnummer van het nieuwe adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik alles voor je uitzoeken en dit hopelijk oplossen. Geef je mij een seintje als je dit hebt aangevuld? Alvast bedankt! 

Hey ​@thomhorlings, dat moeten we gaan oplossen!

Zou je jouw postcode, huisnummer van het nieuwe adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer willen toevoegen aan je profiel? Dan kan ik alles voor je uitzoeken en dit hopelijk oplossen. Geef je mij een seintje als je dit hebt aangevuld? Alvast bedankt! 

Zojuist toegevoegd, hoor het graag wat de oplossing is!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 25 maart 2025

Hey ​@thomhorlings, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. 

Ik heb je oude abonnement erbij gepakt maar ik zie daar geen koppeling voor Mijn Odido staan. Ook zie ik geen account als ik op jouw e-mailadres zoek in het systeem. Gebruik je een ander e-mailadres? Zou je die dan voor mij bij: Info voor Moderator willen neerzetten? Dan kan ik daar weer verder op zoeken. Alvast bedankt!

Hey ​@thomhorlings, bedankt voor het aanvullen van je gegevens. 

Ik heb je oude abonnement erbij gepakt maar ik zie daar geen koppeling voor Mijn Odido staan. Ook zie ik geen account als ik op jouw e-mailadres zoek in het systeem. Gebruik je een ander e-mailadres? Zou je die dan voor mij bij: Info voor Moderator willen neerzetten? Dan kan ik daar weer verder op zoeken. Alvast bedankt!

Hoi Tommie,

Ik gebruik hetzelfde mailadres voor het nieuwe account, hier ontvang ik ook alle informatie zoals de maandelijks factuur op. Ik heb het mailadres bij de info neergezet, maar aangezien deze hetzelfde is gebleven weet ik niet of je er iets aan hebt. Heb je anders iets aan een factuurnummer of klantnummer? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen